virtualdub ja Gordian knot

Viestiketju VCD ja SVCD -formaatit -osiossa. Ketjun avasi ilezi 14.03.2003.

1. ilezi

ilezi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Niin eli kumpaa kannattaa käyttää jos haluaa parasta laatua. Nyt kun täällä afterdawnissa on kaksi ojetta, niin ajattelin kysellä että kumpi saa enemmän kannatusta. Itse olen aina pakannut tuolla ensimmäisellä missä käytetään virtualdubia, mutta voisihan tuota Gordian knottia koittaa jos sillä saa parempaa jälkeä.

Mietityttää kanssa että miten hyvin tossa knotissa toi AC3 ääni kiinnittyy siihen leffaan? tuleeko nykivää jälkeä vai suoriutuuko knot siitä kunnialla?

knotissa saisi ainakin 2cd versiot halkastua oikeasta kohdasta.. virtualdubilla kun se on hiukan hankalaa, vai onko siihen olemassa joku helppo keino? Mutta toi laatu kiinnostaa. Eli kummalla saa parempaa jälkeä?

Viimeksi muokattu: 15.03.2003
  2.  
  3. Kurmu

Kurmu Guest

Itse olen käyttänyt aina pakkaukseen VirtualDubia tai sitten VirtualDubModia. Nykyään käytän VdubModia+AviSynthiä pakkaukseen. Ohjeina käytän Doom9.org ja iagon ohjeita.
    Ac3 äänen liittämiseen käytän AviMux ohjelmaa.
    Katkaisun teen seuraavasti: Avaan tiedoston vdubissa, ctrl+shift+j kooksi vähän alle levyn koko esim. 698mb ja ok, sitten painan end nappia ja menen leffan alkuun ja home ja nyt tallennan ekan osan ja kun eka osa on valmis niin painan delete nappia ja vdubiin jää vain toinen osa ja nyt vaan tallenetaan.
    Ja codecina on xvid.
    Toivottavasti oli edes jotain apua.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 15.03.2003
  4. ilezi

ilezi Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    siis miten tarkalleen teet ton katkasun?
    Siis kun itse painan ctrl+shift+j niin ei tapahdu mitään? Toi olisi todella hyödyllistä saada katki se just tosta 698mb kohdalta kun nykyään teen sen ihan arpomalla ja tulos on se että pitää 5-10 kertaa katkasta se file ennen kuin osuu kohdalle.. onko toi ton virtualdubmodin joku juttu vai pitäskö ton toimia tossa tavallisessakin virtualdubissa?
    oma vdub on versio 1.4.9
    Kai siitä uudenpikin on mutta miksi vaihtaa kun toimii hyvin...
    Mutta toi katkasu nyt kiinnostaa.

5. Kurmu

Kurmu Guest

Jaa tämä sivu