Elikkäs pitäisi saada hyvä ja helppokäyttöinen miksaus ohjelma, koneelleni? Kertokaa sellainen, oli mukavaa jos vielä suomenkielinen?
Moe... Vai hyäv ja helppo? No ohjelmii on monia ja kannattaa ettiä netistä demoja ja kokeilla et mikä sopii itelle parhaiten. Monikaan ohjelma ei taida olla suomenkielinen, mutta muutamia olen kokeillut.. Esimerkiksi - Virtual Dj www.virtualdj.com (tätä käyttää kuulemma aika moni dj tällä hetjellä) - Tracktor 3 (http://www.native-instruments.com/index.php?id=traktor3_us) Mut erityisesti kannattaa kiinnittää huomiota äänikortin ajureihin. Joillakin valmistajilla on ajuriongelmia noiden softien kanssa ja ne tuottaa turhan paljon aika viivettä.
Lisätään listalle vielä PCDJ (www.pcdj.com). Traktor on sen verran monipuolinen, että helppokäyttöiseksi en sitä menisi sanomaan, ainkaan satunnaisen kokeilun jälkeen. Ilmaisena vaihtoehtona voi kokeilla käyttää kahta WinAmpia ja niiden välille Xfade-plugaria.
Itse käytän juuri noita Traktor DJ Studio 3:a ja Virtual DJ:tä, Virtual DJ ehdottomasti helppokäyttöisempi, suosittelen :]
tietäisköhän joku,että miksi minun koneessani tuo virtual dj ohjelma sammuttaa koneeni itsestään,kun käynnistän tuon virtual dj ohjelman,niin kone sammuu saman tien