Elikkäs olen väsäämässä tällaista settiä: AMD A10-7850K 4C 95W FM2+ 4M 4.0G BLACK Corsair Vengeance Dual C DDR3 8GB Kit, 2 ASROCK FM2+ FM2A75M-HD+ ~1 tb kovalevy kierrätettynä vanhasta koneesta Ongelma on siinä, että mukaan tuli Chieftec PSU 350 W enkä tiedä onko 350 w riittävä pyörittämään tätä. Aikomuksena kevyt pelaaminen. Vielä lisäyksenä että pakkauksessa lukee "230V only" sekä 350W~650W
riittää watit, mutta mikäs on powerin ikä? ja emoa kattosin vielä, ottaa 88 piirisarjan emon ennemmin, skeä muista että otat vähintään 1866mhz muistikammat, nopeammatkin käyvät koska tuon prossun näytönohjaimen nopeus on riippuva ram muistin nopeudesta
Mitä tarkoitat powerin iällä? Olen aika maallikko näissä jutuissa. Emoa ja muisteja en ole enää vaihtamassa koska olen yhdistänyt jo prosessorin ja tuulettimen emolevyyn. Näissä lukee että ovat 2133 mhz eli ongelmaa ei nähtävästi ole.
ei ne watit aina merkkaa, vaan se laatu jos kerran emo ja prossu on kasassa toisissaan niin okei, muistit ovat ihan hyvä valinta tuolle prossulle mistä ostat powerin? koska välttämättä se 500W halppis ei olekkaan parempi kuin 350W laatukama powerin iällä meinasin sitä että kuinka vanha se on, onko se ostettu juuri, vai onko se ollut sinulla jo vuoden vaiko ehkä viisi? Tuossa on erittäin hyvä valinta poweriksi jos jimm's kelpaa ostopaikaksi http://www.jimms.fi/tuote/SF-400P14XE-PRO
Juuri ostettu. Puhuin myös erään henkilön kanssa joka painotti että ihan sopiva wattimäärä koneeseen, etenkin kun kyseessä on integroitu näytönohjain
On kyllä ihan sopiva tuommoinen 350W-400W, mutta laatuun kannattaa panostaa, niin voi olla että voi myös tulevaisuudessakin käyttää sitä poweria (esim tuo linkkaamani poweri jaksaa kyllä ihan hyvin jos siihen jonkun näyttiksen lyö kiinni kun lisätehoja kaipaa )