Virtalähteen tuuletin

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Operation 20.09.2007.

1. Operation

Operation Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Miten on, onko normaalia, että virtalähteen tuuletin pyörii kokoajan.(ääni alkanut ärsyttämään). Tosin tuo COLORSit 520W ei oo mikään laatu poweri. Mutta onko tuota tuuletusta mahdollista säätää/sääda säätymään jotenkin. Speedfan ku ei näytä tota lainkaan
    Emona asrock 775Dual-VSTA

2.  
  3. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Kannattaa parantaa kotelotuuletusta. Silloin virtalähde ei ole se ainoa komponentti joka poistaa ilman kotelosta. Tuo Colors-IT on sieltä paskimmasta päästä, että ei siltä voi odottaakaan hiljaisuutta. Itse välttelisin kuin ruttoa. Voi nimittäin hajotessaan hajoittaa muitakin komponentteja. :/

4. Operation

Operation Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitetaan sit tuo virtalähde vaihtoon... kun tuskin kotelossa on lämpöö niin paljon, että tuulettimen pitäis pyöriä koko ajan. Mikä olisi hiljainen ja tehokas poweri? hinta mahd. alhainen. vaikka ei halvalla täydellistä voi saadakaan..

5. k0jootti

k0jootti Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Antec NeoHe 430W

6. lynkke

lynkke Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    be quiet... Tosin multa pamahti just semmonen poweri mut siinä oli jotakin vikaa... Minusta bq on hiljanen mä en ainakaa oo erottanu sen tuulettimen ääntä...

7. Hz4

Hz4 Guest

Ei virtun ostaminen se viimeinen mahdollisuus ole.
    Jos virtalähde muuten itsellesi kelpaa, niin osta vaikka Nexus tai AddA 80x80/120x120 tuuletin ja vaihda se virtun sisälle. Virrat vaikka molexista jossei liitin sovi virtuun. Itse asentanut miltein jokaseen äänekkääseen virtalähteeseen uuden tuulettimen.

ps. Mutta jos nyt uuden virtun hankit niin ehdottomasti BeQuiet:)

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 21.09.2007

Jaa tämä sivu