Virtalähde hajalla?

Viestiketju PC:n rautaan liittyvä keskustelu -osiossa. Ketjun avasi 0maukka0 18.01.2011.

1. 0maukka0

0maukka0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuli ostettua uusi emolevy, heti asentamisen jälkeen virtalähde (Corsair VX550W) päästää kimeää ininää. Olen kokeillut ottaa virtalähteen ja kaikki johdot irti ja laittaa toisin päin koppaan (antec 300) mutta ei... ininä jatkuu. ääni on todella korvaa rasittava ja kuuluu selvästi jopa mediumilla olevien antecin tricoolien läpi. takuutahan virtalähteessä on vielä paljon, ei ole kuin pari kuukautta vanha. lisäksi ininä on vaihtelevaa välillä kuuluu kimeämpää ja välillä esimerkiksi sivua selatessa alaspäin ääni kuuluu asteittain?
    mikä neuvoksi?

E:eek:tsikossa pitäisi lukea ennemminkin Virtalähde hajoamassa?

Viimeksi muokattu: 18.01.2011
  2.  
  3. BPVest

BPVest Senior member

Kiitokset:
    701
    Pisteet:
    173
    Pistä Prime95 pyöriin ja kuuntele mitä tapahtuu sirinälle.

Ei viittaa hajoomiseen toi, joku kela varmaan resonoi. Nykypowerien ärsyttävä vika kyl.

4. logipro

logipro Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    ootko 100% varma et ääni tulee powerista? mulla tuli juuri tuollaista ääntä näyttiksestä joka kyl johtui liian korkeasta jänniteestä joka taas tuli powerista et poweri meni vaihtoon :D Eli koita paikantaa lähde varmaksi.

5. 0maukka0

0maukka0 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Prime95 pyörittäessä ei ihmeempiä tapahtunut, ininä kuului yhtä kovaa kuin aiemmin. Olen 100% varma että ääni kuuluu virtalähteestä, tuli vielä testattua se toisen koneen näyttiksellä. Sinänsä outoa kun ei ennen ollut tätä vikaa mutta heti tuon uuden emolevyn jälkeen alkoi. :/

6. jurppi12

jurppi12 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ota poweri ulos kopasta kopan ulkopuolelle ja pistä korva siihen että kuuluuko sirinää vai ininää, corsaireissa riittää kyllä pituutta johdoilla.

Jaa tämä sivu