P4 3,2ghz pga 478, Msi 865-Pe Neo2-P PE, 2x512ddr kingston 3700 mem, Asus V9999Le@, SB Audigy 2 ZS, Nexus Breeze 400. Pohjalla on virtaa antamassa nexus nx-4090 virtalähde ja tuntuu välillä rasituksessa että virta ei riitä kaikkeen. Hidastaa dvd-aseman, heitti bluecreen:in kun kiintolevyn sammutti. ja kaikkea pientä tullu vastaan mistä vaan päättelen tommosen. kertokaa mielipiteenne kannattaako vaihtaa tehokkaampaa (nx-5000) vai onkohan vaan vanhassa (nx-4090) jotain vikaa.
noi sun viat johtuu ihan muusta, olen aika varma! tolla powerilla ajaa vissiin 2x 7800GTX kokoonpanoakin... toi blue screen juttu voi johtua näyttiksestä, tavallinen ongelma noissa LE ohjaimissa, asuksella erilainen valmistus ja niillä ei vissiin ongelmaa ole esiintynyt, joten ei varmaan sekään. formatoi ja asenna XP uudestaan ja rupea sitten uudestaan "tohtoriksi" arpomaan syytä tähän, veikkaan että johtuu windowssista.
se on kiva homma kun olen jo kertaalleen formatoinu koko roskan ja asentanu uudestaan mutta sama vika ennen ja jälkeen. paitsi kiinnotevyn sammuminen tapahtu vasta kun olin kotelopuolella vähäsen noita molex:eja siirrelly ja järsestelin samalla. nyt varmaan ton perusteella joku sanoisi että itse aiheutin sen mutta niitä vaan ei voi laittaa väärin. niin yksinkertaista se on. sit vaan rasitukses kaatu ja löi bc:n ruudulle. sit buutin jälkeen kävin biossis kattomas niin koko kovoa ei enää ollut näkyvillä. no mutta sellaista kivaa tapahtui.
ehkä emolevyn kanssa jotain ongelmia? nojoo, pahoittelut aliarvioinnistasi... en kummiskaan usko että poweri hyytyis, tietysti voi olla rikki.