eli tulee ilmoitus ohjelma on havainnut virheen tuote suljettava.. norton tekee aina välillä tuota,firefox,messenger ja jotkut muut ohjelmat. olen ajanut eSkannin läpi ja norttonin, joitain adware ohjelmia, mitään ei löydy.. oisko arvauksia kellään.
asensin nortonin uusiksi,ilmoitti virheestä ja piti asentaan uusiksi. En tiiä voisko siinä olla virheilmoituksiin syy.. ongelmat alkavat kun kone on päällä kauvan tai pelaa jotain.
no nyt tekee noita virheilmoituksia heti käynnistyksen jälkeen.. kone reeboottaa ja ilmoittaa windows palautunut vakavasta virheestä, sen jälkeen kone pelaa.. lämmöt pitäis olla ok,52 astetta noin.
aja checkdisk/scandisk ja sen jälkeen voit myös eheyttää C: aseman. jos asema on runsaasti pirstoutunut niin sekin voi aiheuttaa virheitä.
Mua ei varmaan voi sanoo viisammaksi, mutta.. Mullakin kaatuili pelit aika usein, ja tuli niitä että "palautunut vakavasta virheestä" se johtu siitä että näytönohjaimen ajurit ei ollu päivitetty. Ja silloin kun kone kaatuu, ja tulee viesti "palautunut vakavasta..." ni lähetä virheraportti ja sitten se menee microsoftin sivuille, ja siellä pitäisi olla vian syy (ainakin mun vika selvis tollein). En tiiä auttaako yhtään, mutta kerroinpahan kuitenkin.
tämmöinen tulee virheilmoituksesse. c:\docume~1\gary\locals~1\temp\werb074.dir00\mini112005-05.dmp c:\docume~1\gary\locals~1\temp\werb074.dir00\sysdata.xml oisko tuossa jotain mikä kertoo rebootit ja virheilmoitukset.