Vinkki !

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi jersi 17.03.2005.

1. jersi

jersi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    olen jo jonkun aikaa seurannut näitä AD keskusteluja aihiosta toiseen.. Yksi piirre mikä on kiinnittänyt huomioni on ongelmienratkasu..eli mielestäni tuommoset kommenttit kuin olen kokeillut kaikkee :palomuurin/viirusohjelman sulkeminen ei auttanut?? kuuluu kivikaudelle.. tuskin ne ongelmat ratkeaa sammuttamalla palomuurin koneesta.

Viimeksi muokattu: 18.03.2005
  2.  
  3. Toymaatti

Toymaatti Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    jersi!!!
    Sinussa on selvästikkin ainesta antamaan ohjeita useimmille koneenkäyttäjille ;)

4. Erkkimon

Erkkimon Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Jos mä nyt oikein ymmärsin, nii kommentoisin sen verran, ettei Norton ole yhteensopiva kaikkien palomuurien takia. o.0

5. poisoned

poisoned Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    was =/

6. jersi

jersi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    no tuo on hieman epäselvä tuo mun selostus,mutta täsmennän hieman eli tuskin palomuuria tarttee ottaa pois päältä jos joku ohjelma/peli ei toimi.tietääkseni noi palomuuri ja viirus ohjelmat on suunniteltu niin ,että ne automaattisesti luo sääntöjä ohjelmille tai kysyy käyttäjän mielipidettä saako joku ohjelma/peli käyttää nettiä.eli mielestäni on typerää luulla ,että palomuurin sammuttaminen on ratkaisu ongelmiin.toivottavasti myös arvoisat memberitkin ymmärsivät tällä kertaa :)

7. NeFer

NeFer Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    oliks toi sarkasmia? ;)

8. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Oot oikeestaan ihan oikees siinä et tuskin niitä sammuttaa tarvii mut joidenkin ohjelmien kohdalla näitä palomuureja pitää "säätää" hieman enemmän kuin valita vain et kyllä tai ei.. ;) Ja on muistaakseni ollu myös jotain muureja ja ohjelmia jotka ei yksinkertaisesti toimi keskenään.

Nii ja tuolla palomuurin sammuttamisella on joskus hyvä testata et onko vika siinä.. Eli helpompi sammuttaa se kokonaan ja kokeilla toimiiko ku se että rupee säätään sitä ennen...

9. Supo

Supo Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joo tota palomuuria ei kannata laittaa kiinni missään tilanteessa jos kone on verkossa kiinni.Tää on just internetin paha puoli, että kaiken maailman ääliöt saa vapaasti levittää näitä typeriä neuvoja,ja vielä typerämmät uskoo niitä.

10. pkaksp

pkaksp Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    53
    Pisteet:
    128
    Siitä tuskin on haittaa jos sen hetkeksi sulkee kun yrittää esim. vikaa paikallistaa mut jos sen välttämättä haluaa koko ajan pääl pitää ni toinen vaihtoehto on sit tietysti et koittaa vaihtaa palomuuri softaa... Mut omasta mielestä siinä ei kyl mitään todella suurta vaaraa oo jos sen hetkeks sulkee.

Mutta tää on tietysti vain mun mielipide ja jokainen tehköön niinku itte parhaaks näkee. Oon vain itte säästyny turhalta mietinnältä ja säätämiseltä ku oon vain raakasti sulkenu muurin ja koittanu onko vika poistunu.(ja yhden vian muuten selvitinki just näin)

Jaa tämä sivu