Miten ihmeessä pääsen eteenpäin? Olen ihan alussa missiossa, jossa tyyppi aikoo lahdata jenkkisotilaat suorassa TV-lähetyksessä. Olen mennyt sen pihan läpi, joka on miinoitettu (näkyy thermal sensorilla), ja päätynyt pihan perälle, jossa on syvennys/huone. Tämän tilan yläosassa on aukko, jonne kaiken lokiigan mukaan tulisi mennä? En saa millään hypättyä niin korkealle (olen yrittänyt tuplahyppyä "walljump" n. miljoona kertaa), olenko ylipäätään oikeilla jäljillä?
Kyl sinne pääsi muistaakseni jotenki seinän kautta hyppäämällä, pelissä oli muitakin paikkoja mihin tuntu mahdottomalta hypätä. Hae "walkthrough" jostai jos ei selviä
En kyllä muista millään mistä kohdasta on kyse, mutta vilkaisepa vaikka tätä: http://www.bellaonline.com/gaming/w/spc/strategy_lib_spcwalk.html luulisin että tuolla on sanottu miten pääsee siitä kohdasta.
Kyllä pääsee "walljumpilla" sinne! Pitää vain valita oikea seinä jonka kautta "ponnauttaa" itsensä ylös! Itselläni oli samankaltaisia tuntemuksia, mutta uudelleen ja uudelleen yrittämällä sinne sitten pääsi, lopulta!!!