Olen (yllätys yllätys) ostamassa uutta konetta, ja ihan itse ajattelin tällä kertaa sen koota. Seuraavanlaista settiä olen miettinyt: - Intel Core2 Duo E6850 - Antec Sonata III Silent ATX - Antec EarthWatts EA 500 Varmaan ihan ookoo, mutta sitten varsinaiseen murheenkryyniin: Vanhassa koneessani on vastikään (n. puoli vuotta sitten)hankittu näytönohjain ATI Sapphire X1950 Pro 512MB AGP-versiona. Ja käsittääkseni nykyaikana ns. paremmista emolevyistä ei löydy enää AGP-paikkoja, mutten haluaisi uutta ohjaintakaan (vielä) ostaa. Mikä siis neuvoksi? Katselin esim. suraavanlaista emolevysettiä, miltä näyttää? Onko liian "vanhanaikainen" ratkaisu?: - Asrock 4CoreDual-SATA2 - 2*DDR400 DIMM Kiitos jo etukäteen, myös muita vinkkejä otetaan mielellään vastaan
Moi. jos tuon näyttiksen haluat niin tuo asrock taitaa olla ainoa vaihtoehto Muisteiksi suoraan DDR2:sta, koska eikös tuo emo tue niitäkin? Prossuksi suoraan Q6600, koska ruo E6850 on ylihinnoiteltu! ja sitäpäitsi tuo E6*50 sarja ei toimi tossa emossa? koska se tukee vain 1066 väylää ja noissa on 1333...
Eikö tuossa Antecin kotelossa ole jo 500W virtalähde mukana Vai onko tuo se malli jossa ei sitä ole vaan pelkkä kotelo? Korjatkaa jos olen väärässä.