Tervehdys! Olisikos kenelläkään tietoa ohjelmasta, jolla voisi esim. himassa koota omat CD/DVD:t luetteloksi/listaksi pyyhkäisemällä viivakoodin lukijalla levyn viivakooditarraa? Eli varmaankin sellainen, jota kaupat, postimyyntipuulaakit yms. käyttävät (todennäköisesti...).
Kiitoksia miljoonasti! CD-etsijä toimi, kuten myös Video/DVD-puolelta VHS-haku, mutta DVD-puoli ei löytänyt edes Scary Movie 3:sta...sen mainstreamimpaa elokuvaa en heti edes keksi...täytyy vielä kokeilla lissää ennen kuin stressaa Ja EDITTIÄ...ei löytänyt myöskään X-Men2:sta eikä School of rockia...mutta Repo Manin kyllä!?!?!? Mitä hittoa? Onko etsintäohjelmalla hyvä (mutta valikoiva) maku vai mistä lienee kysymys?!?!?
Noita ohjelmia voi kyllä löytyä parempiakin kunhan muuttelet noita taikasanoja hieman ja lisäät vaikka ISBN-sanan sinne. Sehän on käsittääkseni tuon koodin nimi...joku toinenkin koodityyppi taisi olla olemassa, mutta nimeä en muista. Katso myös ohjelman asetuksista tai jostain, että mistä paikoista tuo tietoja kalastelee, ainakin käyttämässäni Ant Movie Catalogissa voi valita haluamansa varmaan sadan eri vaihtoehdon välillä, imdb näistä tietenkin se paras. En tiedä tukeeko tuo AMC sitten viivakoodeja, itse olen aina näpytellyt sille leffan nimen ja painanut F6 jolloin softa noutaa kaiken oleellisen tiedon imdb:stä.
Ahaa, tuon näyttämäni ohjelman ominaisuusluettelossakin kyllä näyttää tuo ISBN olevan...kai tuo DiscSox sitten osaa kirjojakin luetteloida
DVD Profiler, tuntee jopa harrastajien itse tekemien DVD-kansien viivakoodit, kun toimii yhteisöperiaatteella Ja on sen lisäksi vielä erittäin hyvä DVD-katalogiohjelma.