1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

viittisikö joku kokeneempi hieman neuvoa?

Viestiketju PSP -osiossa. Ketjun avasi JansQ 27.12.2006.

  1. JansQ

    JansQ Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    eli ostin tossa jouluna PSPn ja ajattelin kokeilla että mitä siihen 32mb sisäiseen muistiin oikeen saa mahtuun mutta ongelma on se että PSPn kovoo ei pysty aukaseen oma tietokone:en kautta. no latasin torrentilla tommosen PSP media managerin (eli siis crakattu versio) mut sekin valittaa että kytke PSP kiinni. PSP on USB kaapelilla kiinni ja kyllä windowsi tunnistaa sen. Mikähän voisi olla ongelma?? miten te kokeneemmat siirrätte kuvia, videoita ja musaa tohon laitteeseen.? PSPni versio taitaa olla 2.5 mutta demo levyssä joka tuli mukana on 2.0 mitä kannattaa tehdä? Ja tarvitsen muutenkin vähän neuvoa noiden kopio pelejen asentamiseen/siirtämiseen. Aika nyyppä kysymyksiä mutta jostain on alotettava
     
  2.  
  3. SSaarinen

    SSaarinen Regular member

    Liittynyt:
    14.02.2006
    Viestejä:
    1,182
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Olen itsekin aloittelija tän laitteen kanssa, mutta tässä tulee:

    -Kun olet yhdistänyt psp:n usb:llä koneeseen, niin oletko laittanut psp:stä usb:n "päälle"? Sieltä se usb-settings kohdasta

    Vielä en osaa enempää neuvoa

    edit* noita kopioita ei täällä varmaan sulle neuvoja, lukeehan se jo säännöissäkin. Tässä tapauksessa sama neuvo minkä itsekin sain: googleta, ei ole vaikea löytää
     
    Viimeksi muokattu: 28.12.2006
  4. cossu77

    cossu77 Regular member

    Liittynyt:
    06.07.2005
    Viestejä:
    183
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Psp:n muistikortti näkyy "Oma Tietokoneessa" siirrettävänä levynä. Ainakin itselläni on Siirrettävä Levy (N:).
    Eli samat neuvot kun SSaarisellekin että isompaa muistikorttia ja firmis 3.02 OE-B.
     
  5. JansQ

    JansQ Member

    Liittynyt:
    27.12.2006
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    joo siis oon laittanu sen usb:n päälle ja kyl windowsi huomaa että tietokoneseen on kyteketty laite ja oma tietokone:seen tulee uus asema mut en saa sitä avattua ja niinku sanoin niin se itse media manageriki valittaa että kytke PSP koneeseen. mää oon pihalla ku lumiukko mut mää ny vähä kattelen ja säätelen niin toivottavasti saan jotain aikaan
     
  6. tavu

    tavu Guest

    kun olet kytkennyt usb joshdon toisen pään psp:hen ja toisen tietokoneeseen niin mene psp:llä settings > usb connection. sitten sitten voisit alentaa easy downgradel 1.50 versioon ja sitten siitä 3.02 oe-a versioon. päivitä psp:n versio 3.02 oe-b versioon.

    lisää asiasta :
     

Jaa tämä sivu