En pysty avamaan "Työkalut" osiosta "Hallinta"osiota!Tulee vaan "Muistia tarkastetaan",eli en pysty poistaa mitää ohjelmia jos siin ois vaikka mato,ja muutenkin känny kaatuilee vähä väliä..... Mikä ongelmana?Ja olen kysynyt tätä Nokian A.Palvelusta jo 2 päivää sitten,ei oo vastausta tullut!Ja onko liian myöhäistä hakea F-Secure?Onko tämä nyt kännykkäni loppu?Kaikki ongelman siinä pirun kännyssä:3peliä,9 kuvaa kadonnut,en voi avata Työkalut->Hallinta ohjelmaa poistaakseni mahdolliset viirus ohjelmat,kaatuilee paljon,joskus oikeassa yläkulmassa ikäänkuin nuoli(liekkö lähettää jotain tietoja jonnekkin.....?)jne,jne... Mitä voin tehdä,apua tarvitsen ja nopeasti!!! PS:Onko MITÄÄN keinoja olemassa enään?
Huoltoliikkessä saavat puhelimen ainakin resetoitua. FExplorer tiedostonhallintaohjelma saat ehkä pahiksen poistettua.
kannattaa asentaa simworks antivirus ohjelma.. sillä oon ite pari virusta poistanu... ja toimii puhelin edelleen...
No hienoa!En voi asentaa sitäkään ku tulee:"Sovell.suljettu ChildInstaller",oon tuhon tuomittu!Mitäs nyt?
No hienoa!En voi asentaa sitäkään ku tulee:"Sovell.suljettu ChildInstaller",oon tuhon tuomittu!Mitäs nyt?Siis sitä mobile f-securea!
Onko mahdollista yrittää asentaa toiselle muistikortille virustorjuntaa toisella kännykällä? Sitten tynkäset virustorjuntakortin omaan kännykkääsi ja ajat virusskannauksen.
...mutta eikös softaus ole ilmaista mikäli luurissa on vielä takuuta jäljellä? ...näin olen käsittänyt.
Virus koneessa ei taida johtua valmistajasta... toisaalta jos se ei ole se niin sit menee takuuseen, olet osittain oikeassa. Ja se nuoli siellä ylänurkassa on sellainen merkki että koneesi lähettää silloin viestiä. Sitähän ne viirukset taitaa tehrä. Kannattaa käydä katsomassa lähetetyt kansiosta että onkos se niitä lähetellyt, jos on niin ei varmaan kannata pitää sitä päällä; tulee laskua ja virus leviää.
OMFG!Nyt ruudulle hyppii koko ajan "Sovell.Suljettu AppArcServerThRead"Siis wtf?Ku mä asensin FExplorerin,puhelimen muistiin sillo ku muistikortti oli irti....Nyt pistin sen takas ja toi pomppii koko aja tossa!!!Ja nyt tuli tälläne:"Sovell.Suljettu MMfControllerProxyServere66cfdcb"Siit double WTF!!!?
No sitten se kannattaa varmaan formatoida koko systeemi. Eli *#7370# ja suojakoodi. Sitten on puhelin alkutilassa, kaikki asetukset ja asennetut ohjelmat hävinny. Muistikortti kannattaa sitten myös alustaa, häviää kaikki, hyvät ja huonot ohjelmat. Eli kaikki tärkeät asetukset (yhteysasetukset, puhelinnumerot jos on luurin muistissa ym.) kannattaa laittaa ylös.
jos alustat puhelimen kyseisellä koodilla on vaarana että "muistikortti menee sekaisin", jos käytät kyseistä koodia on muistikortti tyhjennettävä ensiksi. Muutoin puhelin joka tapauksessa sekoilee kyseisenkortin kanssa jos sitä ei alusteta. lisäys: Muistaakseni ainakin 3650 puhelimella pääsi "viksietotilaan" painamalla kynä nappia käynnistyksen yhteydessä. Silloin oli mahdollisuus formatoida sekoileva kortti, nykymalleista en tiedä onko samanlaisia ongelmia.
No joo....Samapa tuo,nimittäin olen jo pari viikkoa miettinyt hankkivani isomman Memory Cardin,ja varmaan ostankin,ostan sen 154MB kortin,niin jos vaikka sitten toimisi....