viimeisin viesti ei näy?

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mihku 09.06.2006.

1. mihku

mihku Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Olen nyt törmännyt samaan ilmiöön jo muutaman päivän ajan, eli viestiketjun mukaan johonkin viestiin on tullut vastaus, mutta kun viestiä menee katsomaan niin sitä ei siellä kuitenkaan näy. Esimerkkinä tältä päivältä:
    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/351619
    tai

http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/351663

Näyttäisi, että vastaus tulee näkyviin melkoisella viiveellä (ainakin joku näkyi vasta seuraavana päivänä), sillä kyllä se sinne sitten ilmestyy jossain vaiheessa.

En tiedä onko tällä nyt isoa merkitystä, mutta kysympä kuitenkin onko kukaan muu huomannut samanlaista?

Ja kysymys ei ole siis omista viesteistä.

2.  
  3. teppoI

teppoI Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    48
    Samaan onglemaan olen itsekkin törmännyt. Lisäksi nuo laskurit jotak näyttävät kuinka monta viestiä ketjuun on tullut näyttää usein mitä sattuu. Joskus näyttää viestejä olevan 2, mutta todellisuudessa sinne on kirjoitettu 9.

4. perhana

perhana Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kyllä tosiaan tuntuu pientä viivettä olevan... vastauksen postaamisen jälkeen menee ensin muutama tunti ennenkuin listassa näkyy että joku on postannut vastauksen, ja sitten menee taas muutama tunti ennenkuin näkyy mihin viestiin on vastattu, ja sitten ehkä vuorokausi sen jälkeen itse vastauskin näkyy viestissä :-D

No, kaipa tämä juuri on sitä kuuluisaa linux palvelimen täsmällisyyttä, kaikki tehdään huolella ja turhia hätäilemättä ;-)

5. aaxxeell

aaxxeell Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Taitaa olla ohi mennyt tuo vika ja tosiaan meni tunteja ennekuin näki viestinsä, mutta tämähän on Afterdawn. Ei ikinä toimia loistavasti =)

Jaa tämä sivu