1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

viimeiseen viestiin siirtyminen

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi stillborn 04.03.2006.

  1. stillborn

    stillborn Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    niin, onko se mahdollista viestketjun otsikosta, koska silloinhan avautuu ensimmäinen sivu? Taitaa olla tyhmä kysymys, mutta kysympähän silti.
     
  2.  
  3. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Jos sä haluat otsikkokohdasta sivun avattuasi alaspäin niin paina tarvittavan kauan näppikseltä Page Down. Jos on pitkä 1. sivu se vie hiukan pitempään painettuna sen alareunaan asti. Jos viestejä on monella sivulla on ekalla sivulla heti otsikon alapuolella ruutuja, joissa sivunumerot ja sitä saat halutun sekä Last-napilla pääset viimeiselle. OK?
     
  4. LcD

    LcD Regular member

    Liittynyt:
    16.09.2004
    Viestejä:
    1,214
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Heh, tuskin stillborn tuota neuvoa tarvitsi :)

    Eihän se taida onnistua, eikä sitä mistään asetuksistakaan pääse muokkaamaan. Ei se nyt minua pahemmin ainakaan haittaa, että ketju aukeaa ekalle sivulle, näkeepähän ainakin mikä on aiheena, eikä siinä nyt tarvitse kuin yhtä nappia lisää painaa :p
     
  5. Skedeejä

    Skedeejä Regular member

    Liittynyt:
    26.07.2004
    Viestejä:
    422
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Minua ainakin ärsyttää jos hyppää samantein viimeiseen viestiin. Joutuu sieltä sitten kelailemaan alkuun, että tietää edes mistä puhutaan. :)
     
  6. Neptun

    Neptun Active member

    Liittynyt:
    17.01.2005
    Viestejä:
    3,954
    Kiitokset:
    10
    Pisteet:
    68
    Jep, hyvä huomio sulta Skedeejä. Samaa täytyy toivoa aina silloin tällöin, että kaikki jaksaisivat lukea alusta asti. Monta kertaa homma voi muuttua matkalla joksikin toisenlaiseksi ja alkuperäinen ongelma tai avaus unohtuu.

    @LcD:lle: Mä yritän aina vastata kytsymyksiin ja varsinkin jonkun ehdotuksiin positiivisesti. Eli siis en ainakaan ekaksi paukuta, että ei se käy, se ei missään tapauksessa onnistu jne, vaan heittelen muita puolia tai miten asia lähes hoituu. Kyllä siitä kysyjä yleensä ymmärtää, että se alkuperäinen mahdollisuus ei onnistu, ;-)
     
  7. stillborn

    stillborn Regular member

    Liittynyt:
    25.12.2004
    Viestejä:
    802
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tarkoitinkin, että olisi hyvä olla mahdollisuus viimeiseen viestiin siirtymiseen jos on seurannut ketjua aikaisemminkin. Toki siinä säästyy vain yhden napin painamiselta, mutta kunhan kysyin. Taisin olla vähän hönössä kysyessäni..

    Jossain olen nähnyt jonkun "merkitse luetuksi" toiminnon, eikös se hyppää luetut viestit jo yli?

     
  8. OneMember

    OneMember Active member

    Liittynyt:
    12.01.2006
    Viestejä:
    3,188
    Kiitokset:
    56
    Pisteet:
    78
    Tämmöisen olen nähnyt, mutta en tiedä miten tän vois viisaasit muokata tähän foorumiin.

    [​IMG]
     

Jaa tämä sivu