Uusi WMP11 on suoraan sanottuna aivan perseestä. Sekava ja epälooginen, kaikki tarvitsemani toiminnot monen klikkauksen päässä! Haluan takaisin vanhan version, mutta en halua kadottaa soittolistojani ja muita asetuksia. Nehän varmaan katoaisivat tuon uusimman version mukana, jos sen hävittäisin. Helppiä!
Tässä ohjeet vanhan version palautukseen. En ole varma lähteekö soittolistat ja asetukset (en usko että lähtee) mutta ainakin soittolistat löytyy WMP:n kansiosta.
JustDet en haluais kettuilla tai olla ilkeä, mut mulla wmp11 toimii erinomaisest eikä mitkään tiedost katoa mistään. ja se ei ole sen selkeämpi se 10 versio tai loogisempi sillä wmp11 on minun käsittääkseni sama ku 10 versio mut vistan ulkoasul ja siihen on lisätty haku ominaisuus. et luulempa että et vain osaa käyttää sitä. toivottavasti et loukkaanu tästä.ja muute minun ei tartte ku kaksois klikata soittolistaa niin näkyy kaikki kappaleet ja eka alkaa soida. ja anteeksi jossain määrin agressiivinen viesti.
no niin nappulat toimikaa näin: 1.avaa ohjauspaneeli 2.avaa lisää tai poista valikko 3.mene WMP 11 kohtaa klikkaa sitä valitse poista 4.sitten vain painat next/seuraava niin kone palauttaa automaattisesti WMP 10 seuraavaan käynnistys kerrän yhteydessä tein tämän kokeen vaan sen vuoksi jotta saisitte vastauksen toisaalta itsekkin tulin siihen tulokseen että WMP 11 on täysin epäkäytännöllinen ehkä se sopii vistaan mutta vista on vielä liian kesken eräinen(itse kokeilin sitä mutta tuli siihen tulokseen että ei toimi kunnolla). Herra Expert
kirjoittaja XPosaaja Tämä toimii kokeilin sitä itsekki mut en silti käyttäis windows media playerii ku vlc player on parenpi, koska en ole vielä koskaa kohdannu semmosta kappaletta, että vlc ei toistais. vlc tästä http://www.download.com/VLC-Media-Player/3000-2200_4-10210434.html
No niin. Aamulla halusin hyvän yön jälkeen kuunnella kuulokkeilla (tietsikasta) pari piisiä. Ne olin jo valinnut Creative MuVo 100:n. Joten löin tikun koneeseen ja resurssien hillinnällä napautin kappaleita: soita. Oletuksena oli Creativen MediaSourceOrganizer joka pompahtikin alkaen tahkota avokelalta (80'ties) talletettua The Bicycles'ien Luck Of Lovea. Seuraavaa pcs vaihtaessaan C MSO käyttöliittymä hajosi mutta kappale toistui. Esiin pompahti Msoftin "lähetä virheilmoitus". Kolmatta en enää kuullut. Kokeilin MS MediaPlayer 11:sta jonka viime viikolla päivitin. Ohjasin sen katsomaan Creativen soitinta jossa pcs oli valmiina eikä tarvinnut etsiä noin 2 tuhannen kappaleen joukosta uudestaan niitä. Alkoi tapahtua: MP11 halusi synkronoida tikun kappaleet koneelle ja copioida ne koneelleni! Jossa ne toki jo olivat! Se hääräsi hyvän aikaa (MSI6704 P4 2,4 G 1024 MB Creative Live!) ja yritti kopioida em. .mp3:t koneelleni... :-[ Torppasin sen ja yritin uudelleen vain toistaa tikulta (jota se luuli Applen iPOD:iksi!) ja ajauduin samaan tilaan.. Olipa "wiksu" ohjelmistonpötkö.. MediaPlayerit (9 10 ja nyt 11) olivat disabloineet MusicMatchin JukeBoxin jo aikoja sitten. Menetin erityisesti MMNJ:n valtavan mediatietokannan selailumahdollisuuden. Olin mielissäni asennettuani Creativesoittimen mukana tulleen ohjelmistopaketin. Nyt sekään ei enää tee tärkeintä: toista .mp3:sia joita ajoin sillä noilta vanhoilta (1964~1988) avokelanauhoilta. Whack MS MP11! t: Eda
Vähän menee off-topic, mutta miten mp 11 saa ne levykansikuvat pois kirjastosta ja vielä miten kaikki biisit näkyisi yhtä aikaan, että ne ei menisi ainkään albumin/esittäjän alle? Mp 10:ssä oli biisit kirjastossa listattuna selkeästi ilman mitään häiretsiviä kuvia. Ottaa päähän kun Esim, esittäjien nimet eivät ole täydellisesti kirjoitettu niin sinne voi tulla vaikka kolme kuvaketta. Normi tekstilistana ne olisi vaan peräkkäin ja se ei haittaisi. Eli lyhyesti haluaisin käyttöliittymän olevan samanlainen kuin mp 10:ssä.
Kirjasto> Sivupalkista kappaleet. Jolloin ainakin itselläni näkyy siististi Bändin nimi, levy ja levyn biisit. Biisit ei mene albumin tai esittäjän alle vaan näkyy siinä vierellä. Tässä vaiheessa voit Clickata hiiren oikealla näppäimellä jotain saraketta esim.albumi, nimike, pituus. Paina "valitse sarakkeet..." näin voit valita mitkä sarakkeet näkyvät. Kun olet valinnut "Kappaleet" osion ja haluamasi sarakkeet, oikealla yläkulmassa on "Etsi" sanan vasemmalla puolella valikko "Katselun asetukset" Paina siinä olevaa alaspäin osoittavaa nuolta ja valitse kohta "lisätiedot. Näin saat peitettyä albumin kuvituksen.
Mulla ei nyt oo kauheesti ongelmia muutaku että jotku menee ihme paikkoihin kuten Various Artists:in alle vaikka niissä ois ihan selkeesti nimi, tai no ne on kokoelmilta ja se ongelma poistu jos poistin Tietojen muokkauksella kerralla kaikista albumin esittäjän. Mutta joillakin menee biisit jonnekin ihan alas piiloon, jos esittäjänä on esim Dastan Ensemble; Shahram Nazeri, eli puolipisteen kanssa (2 esittäjää) Ehkä ainoat ongelmat on paikoittainen hitaus, tai siis käynnistäessä, mutta nyt kun oon kauan käyttänyt ja saanu selkeämmäks homman, ongelmana on se että joudun scrollaamaan kaksi kertaa alas että kaikki musa näkyis - enkä usko että tällä on mitään tekemistä sen kanssa että niitä ei muka kannattaisi ladata samalla kerralla kun ne sitten heti näkyvät ku käy scrollaamassa