Elikkäs kun meen pelaamaan kyseistä peli kaikki on niin pitkään hyvin kunns haluan vaihtaa servua tai lopettaa pelaamisen.. kun lähden pois servulta niin jää näyttö vain näytön alareunaan lukemaan Vietcong ja se latauspalkki on siinä alla eikä mitään tunnu tapahtuvan... Osaisko kukaan auttaa ? :'(
Joudutko käynnistämään koneen uudestaan, vai palautuuko tietokone jonkun ajan odottelun jälkeen normaaliin työpöytä tilaan kun lopetat pelin?
joudun käynnistämään uudelleen ja uudelleen asennusta pelille on kokoeiltu monet kerrat.. mutta peli toimii kun olen koittannut asentaa windowsin toiselle kovolle ja vietcong siihen niin sitten kyllä toimii :S
ongelma ratkeaa sillä kun heität koneen seinään ja viillät ranteet auki ^_______________________________________________________^ :---------------------DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
No enpä osaa nyt juurikaan muuta sano kun että jos windowsin uudelleen asennus auttaa, niin siinä on ainakin yksi toimiva ratkaisu.
ja olen koittannut poistaa kaikkea mahdollista mikä on "turhaa" ja sulkennut kaikki ohjelmat tuolta oikeesta alanurkasta tai kaikki muut kuin F-secure 2006, äänet, näyttiksen ajurit mutta ei auta mtn ja windowsin uudelleen asennus ei oikeen jaksa innostaa..
mulla on emoon integroitu äänikortti et... mut taidanpa asentaa windowsin uusiks vaikka ei yhtään huvita
No nyt sitte tein sen mikä ei olis huvittannu.. Asensin windowsin uudelleen ja nyt vietcong toimii.. Mutta kiitos nyt kuitenkin kaikille jotka edes yrittivät auttaa.
"ASDFJOU pääsikin heti ekan viestin jälkeen lomalle täysin asiattomasta käytöksestä foorumissa.." HAHAHHAHAHA TYPO!!!!!!!!! se pitäis olla foorumeilla ei foorumissa oliks ikää 11 vai 12? =)=)=)=)=)=))=)=)=))=)=)=)=)=))=)=)=))=)=)=)= ^_^ *viil*