1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viestineditoimisongelma

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi pelttu 28.05.2003.

  1. pelttu

    pelttu Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2000
    Viestejä:
    576
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Niin...

    Tällainen juttu, että suomenkielisessä keskusteluosiossa en pysty ollenkaan editoimaan viestiäni jälkikäteen.
    Vaikka kirjautuisin sisään useampiakin kertoja keskusteluosiossa, niin lopputulos on aina sama: Kirjaudu sisään.

    Sinänsä hassua on se, että afterdawnin suomenkielisellä ja englanninkielisellä etusivulla kirjautuminen näkyy oikein, kuten myös englanninkielisessä keskusteluosiossa, jossa myös jälkikäteen pystyn editoimaan viestiäni.

    Cookie-asetukset ovat tiukat, mutta niissäkin sallin afterdawnin cookiet.

    Kyllähän nykyisenkin kanssa toimeen tulee, mutta olisihan se mukavaa pysyä korjaamaan typot :(
     
  2.  
  3. Portsu73

    Portsu73 Guest

    Sama vika täälä.ei pysty muokkaamaan viestiä jälkikäteen.
     
  4. Bomber

    Bomber Member

    Liittynyt:
    02.09.2002
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Täällä kans!!! Tehkää jotakin...
     
  5. XMS

    XMS Member

    Liittynyt:
    11.02.2003
    Viestejä:
    11
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse pystyn töistä muokkaamaan viestejä mutta koti koneelta en. En ole vielä keksinyt mitä eroa asetuksissa on.
    Töissä: NT4, IE5.5, Modeemi
    Kotona: W2K, IE5.5, ISDN
    Kokeilin myös Opera 6.05 mut ei onnistu.
     
  6. Agent_007

    Agent_007 Senior member

    Liittynyt:
    05.05.2003
    Viestejä:
    29,936
    Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Mulla on Mozilla ja toimii ihan hyvin.

    Tosin hiukan Offtopiccia.

    [​IMG]
    [​IMG]
    ensimmäinen kuva mozillasta ja toinen IE:stä.
     
    Viimeksi muokattu: 16.06.2003
  7. peraWare

    peraWare Regular member

    Liittynyt:
    05.06.2002
    Viestejä:
    153
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Toi Mozzilla feature voi johtuu siitä, että sinulla on jommassakummassa selaimessa zoom päällä. Vai millä nimellä se nyt näissä selaimissa tunnetaa? Yleensä sitä tulee itse vahingossa zoomailtua ctrl+mouse scroll
     
  8. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Käytännössä pystyn kyllä kirjautumaan afterdawn.com:iin. Ongelma on se että tuo kirjautuminen ei ole voimassa tai toimi keskustelualueella.

    Ilmeisesti tästä samasta syystä myöskään viestien muokkaaminen ei onnistu olenkaan. Katselin selaimeni Mozilla 1.3 keksejä ja siellä näyttäisi olevan pari keskustelu.afterdawn.com keksiä.

    Esimerkiksi yläosassa oleva valikko ei muutu keskustelualueella olenkaan, vaan siellä lukee kokoajan "Lisää suosikkeihisi Hae viestejä Liity jäseneksi! Kirjaudu sisään Lähetä palautetta".

    Jos lataan afterdawnin etusivun http://fin.afterdawn.com/ sen jälkeen kun olen kirjautunut sissään niin valikossa on: "Lisää suosikkeihisi Etsi Muokkaa käyttäjätietojasi Poistu Lähetä palautetta", eli olen sisäänkirjautuneena.
     
  9. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Tuota toivoisin että tuo viestien editointi todella toimisi minulla. Alkaa olla tosi kurjaa kirjoitaa uusia viestejä joka kerta kun voisi pelkästään korjaila vanhaa. Onko löytynyt mitään syytä mikä tuon toimittamuuden aiheuttaa tai konstia millä sen saisi toimimaan?

    Olisiko NAT:lla jotain tekemistä asian kanssa (IP) vai onko tuo tunnistus pelkästää keksi pohjaista?
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2003
  10. mika

    mika Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    26.03.2003
    Viestejä:
    5,157
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    IE6:lla ei mitään ongelmia, hyvin pelailee, ri o enää niin hidasta sivujen latautuminenkaan :)
     
  11. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kokeilin kyllä IE6:sta mutta ei silti toiminut.
     
  12. pelttu

    pelttu Regular member

    Liittynyt:
    22.11.2000
    Viestejä:
    576
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Allekirjoittaneella on Windows XP. Onko teillä samat?
    Minulla on toinenkin kone ns. paremman puoliskon käytössä. Siinä taas on os:nä WinME, eikä ole tuota editoimisongelmaa.
    Mietin tuossa, että olisiko syyllinen joku WinXP:n päivitys tai tämän suomenkielisen keskusteluosion sivubugi?
     
  13. Ka39

    Ka39 Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Samat editoimis ongelmat täälläkin ja XP sekä IE6.
     
  14. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kotona minulla on pääasiassa käytössä Win 2000 Pro ja Mozilla 1.3. Editointi ei onnistu.

    Töissä: Win 2000 Pro ja Mozilla 1.3. Editointi onnistuu kuten näkyy.
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2003
  15. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Tuo sisäänkirjautumisongelma johtuu proxyistä ja meillä on siihen olemassaoleva ratkaisu, joka on nyt toteutettu enkkuforumeihin. Vielä suomiforumit + muut saitit pitää hoitaa kuntoon, tuon korjaaminen on aika työläs projekti, mutta kyllä me se hoidetaan, on listalla top 5:ssä to-do:na.

    Ja toi miksei Moz näytä taustakuvaa johtuu siitä, että kun taustakuva lisättiin, Moz ei osannut sitä oikein näyttää -- ja aD tunnistaa selaimen ja nakkaa halutun css:n selaimen mukaan. Moz/NS -css:ssä ei tuota taustakuvaa ole em. syistä.
     
  16. Lumikki

    Lumikki Regular member

    Liittynyt:
    15.06.2003
    Viestejä:
    418
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Kiitos tiedosta dRD. Tämä viesti on kirjoitettu nyt kotoa. Kyse on tosiaan proxy:sta. Mulla lähti heti editointi toimimaan kun menin ohi mun proxyn.
     
    Viimeksi muokattu: 23.06.2003
  17. Ka39

    Ka39 Regular member

    Liittynyt:
    13.03.2003
    Viestejä:
    133
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No niin jo toimii täälläkin, kiitos vaan.
    En tiedä auttoiko toi keksien salliminen vai sääsikö DaBoss siellä päässä jotain?
     
    Viimeksi muokattu: 24.06.2003
  18. dRD

    dRD I hate titles Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.06.1999
    Viestejä:
    8,312
    Kiitokset:
    191
    Pisteet:
    143
    Ka39: Joo, siis toki, jos cookiet eivät ole päällä, ei login pelaa, se on ihan selvää.
     

Jaa tämä sivu