1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Viestien / Threadien elinaika

Viestiketju Palautetta ylläpidolle -osiossa. Ketjun avasi Threat 14.04.2005.

  1. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuinka kauan afterdawnin threadit pysyvät selailtavina? Alkaako vanhojen threadien poiston myötä myös näihin threadeihin kirjoittaneitten käyttäjien status, eli member, senior member, junior member jne.. pienentyä esim. memberistä junior memberiksi?
     
  2.  
  3. shield

    shield Guest

    Ymmärtääkseeni pysyvät selailtavana aina. Olen ite lukenut liki kaikki suomenkieliset, ja kyllä ne on aika vanhoja... Poikkeuksia on joitain, jotka eivät aukea, mutta luultavasti sisältö on poistettu, tai voihan olla jotain muuta häikkää.
    Ja toiseen kysymykseenhän tuli jo vastaus, ei pienene..
     
  4. Pein

    Pein Active member

    Liittynyt:
    22.10.2003
    Viestejä:
    1,292
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    (offtopikkii, mutta hieman siellä päin :p )
    + vähintään member taso vaadittiin ainakin joskus että pystyi vastaamaan yli 45 vrk vanhaan viestiketjuun.
    *Etäinen muistikuva - en jaksa tarkistaa*
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2005
  5. shield

    shield Guest

    totta. mutta, ketjuja pystyy lukemaan, ja memberistä ylöspäin voi vastata vanheempin ketjuihin. tosin, kuka tuntee tarvetta vastat johonkin ketjuun vuodelta 2002?
    Ja tuo että ainostaan memberistä ylöspäin pystyy vastaamaan, johtuu siitä että monet kun googlettavat, saavat sitä kautta linkin viestiketjuun. Eli niin on käynyt että esim. vuoden vanhaan ketjuun alettu taas kirjoittaa. siksi memberi status.
     
  6. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    ollaanko me memberit jotenki järkevämpii ja katotaa päivä ku noi on laitettu.. :D

    vaikka ite en enää memberinä pitkää varmaa roiku...
    enne ku tätä kirjottelin nii luki tällee:

    Olet kirjoittanut 500 viestiä keskustelualueillemme...

    elikkä tää on 501. viesti... oon kohta [bold]Senior Member[/bold]
     
  7. shield

    shield Guest

    Näyttäisi olevan 41. viesti. mutta mutta, edelleen, kuka jaksaa laskea. ennen senioriksi pääsi vain viestien sisällöllä, memberi oli viimeinen etappi määrällä. nyt kun on kasvanut afterdawn niin otettu käyttöön viestimääräinen jaottelu.
     
  8. Threat

    Threat Active member

    Liittynyt:
    10.11.2004
    Viestejä:
    1,259
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kuinka kauan olet muuten Jannejt näillä kulmilla kirjoitellut? 500 viestiä vaatii jo varmaan aika runsaasti aikaa, tai aktiivisuutta.
    Itselläni saldo alkaa olla siinä satasen kulmilla ja viime marraskuusta asti olen silloin tällöin käynyt jotain rustaamassa.
     
  9. extralow

    extralow Active member

    Liittynyt:
    25.05.2003
    Viestejä:
    1,493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minä en ole kauhean aktiivinen mutta on noita silti salakavalasti kertynyt.
     
  10. wipe2000

    wipe2000 Senior member

    Liittynyt:
    05.08.2002
    Viestejä:
    6,109
    Kiitokset:
    5
    Pisteet:
    118
    Vahvistetaan nyt vielä, että ihan normaalisti pääsen vieläkin lukemaan ainakin omat vuonna 2002 kirjoittamani jutut - täytyy vaan todeta, että kaikkea jöppää sitä onkin tullut joskus kirjoitettua. Ja vielä yli 1200 kertaa...
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2005
  11. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    nyt tulee yllätys...
    Olet kirjoittanut 501 viestiä keskustelualueillemme tunnuksesi luonnin, [bold]10.2.2005[/bold] jälkeen.

    elikkä olen ollu täällä vasta 2kk.. :)
    olen siis hyvin nuori käyttäjä täällä mutta ei oo hidastanu minuu... elikkä ku kotiin tuun päivisin nii kone ja linux päällä ja samalla tää...
    tulin tänne palstalle alunperin kysymään pari seikkaa linuxista jota halusin kokeilla ja siitä se lähti...
    eli sinäkin olet monia kuukausia vanhempi käyttäjä...

    @extralow:
    eli olet ollu kohta 2v.... on aika iso aktiivisuus-ero...
     
  12. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Offtopic:
    Mä olen kirjautunut 4.7.2003 ja viestejä 345. Käyn aD:ssä joka päivä ja vastaan kaikkiin mielenkiintoisiin aiheisiin. Ei vaan ole ollut mitään tarvetta spämmätä. Tuo nykyinen sotilasarvo-systeemi hieman suosii spämmääjiä. No, hyvä että pysyy keskustelu vilkkaana.

    Aiheeseen:
    Lainattu dRD:tä:
    "Memberit ja siitä ylöspäin voivat postata myös noihin vanhoihin viesteihin (eli "ei vastausta yli 45 päivään"-viesteihin)."

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/51787
     
    Viimeksi muokattu: 14.04.2005
  13. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    eihän tuo vain vihjaile minuun että spämmäisin...??
    ainakin pyrin neuvomaan muita ja pitkälti linux-puolella...
     
  14. Tarmo78

    Tarmo78 Regular member

    Liittynyt:
    04.07.2003
    Viestejä:
    610
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    @Jannejt
    En vihjaile. En oo nähny sun spämmäävän ja en edes vieraile paljoo Linux-puolella. Saan vaan riidan aikaisekisi siellä =)
     
  15. extralow

    extralow Active member

    Liittynyt:
    25.05.2003
    Viestejä:
    1,493
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Minä en edes yritä olla aktiviinen ,tarkoitin että kyllä niitä kertyy niinkuin itselläni ikääkin :-(
     
  16. Jannejt

    Jannejt Moderator Ylläpitäjä

    Liittynyt:
    10.02.2005
    Viestejä:
    5,045
    Kiitokset:
    6
    Pisteet:
    118
    okei... ku tää 500 viesti-järjestely tuli nii vanhoista lueskelin ja mainittii parin just, ahaa- senior memberin nimimerkkejäki... onha niitäki aina..
    onhan seki välillä kivaa.. vaikkaki eilen oli just taas win vs. linux -vääntöö....
     
  17. shield

    shield Guest

    Harvempi on mennyt senior memberiksi sillä tavalla, on kuitenkin melko määrä viestejä kirjoittaa niin eivät kai ne jotka aloittavat ole jaksaneet loppuun.
     

Jaa tämä sivu