Vielä virustorjunta softista

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi Arnolds2 31.12.2004.

1. Arnolds2

Arnolds2 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Täällä on eräät haukkuneet F-securen tuotteita oikein urakalla. No nyt taas lisää vettä myllyyn. Uusin Mikrobitti on testannut uusimmat virustorjunta softat ja niinhän siinä on käynyt että ei se F-secure ole sen huonompi kuin Nortonkaan vaikka erittäin moni on ollut toista mieltä. Mutta kaikesta huolimatta HYVÄÄ UUTTAVUOTTA kaikille täällä käviöille ja jatketaan samaan malliin mielipiteiden vaihtoa.

2.  
  3. jpekkam

jpekkam Guest

Ei kait nuista oo kumpikaan huono!
    Toisilla ei vaan välttämättä toimi esim. F-secure yhtä hyvin kuin Norton...

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 31.12.2004
  4. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Ja tuota F-securea jaettiin MBnet rompulla joten tuosta puoluettomuudesta en menisi takuuseen =)
    Mielestäni Norton sekä F-secure ovat paisuneet kuin pullataikina erilaisten "hyödyllisten" ominaisuuksien takia ja vuosittainen lisenssirumpa yhdistettynä siihen pitää ainakin minut erossa molempien firmojen antivirus softista.

5. gerbiili

gerbiili Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    norton 2002 oli ehken paras mitä olen käyttänyt, 2003 versiota en ostanut ja nykyiset o liian tehokkaita tähän. Ja f-securen tuotteista olen vain sitä mieltä niitä käyttäneenä, että ei näin.. Tosin, hienoa työtähän pojat tekevät, plus f-securen sivuilta kattelen kaikki virusjutut. Ite ohjelmalla on oikein vaan suosittelisi, törmännyt niin moneen virukseen mille ne eivät tee mitään.

edittiä: antivir on koneella, olen enemmin kuin tyytyväinen, ja vielä lisäksi maksuton... voipi olla että on parempia, mutta en tunne minkäänlaista tarvetta vaihtaa. Ja mielipiteiden vaihtelu on loistavaa ainakin näissä asioissa, tuskin kuitenkaan on niin yksiselitteistä mikään.

Viimeksi muokattu: 31.12.2004
  6. jpekkam

jpekkam Guest

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 31.12.2004
  7. Degra

Degra Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mun mielestäni Norton on selkeästi F-Securea parempi, mutta paras kaikista on Kaspersky.

8. jattu

jattu Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Laitoin äskettäin NIS2005:n koneelle ja hyvin vörkkii.
    Sitä en tiedä kuinka hyvin poistaa "saasteet" ;)

9. konverter

konverter Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Mulla on kahdessa koneessa norttonit eli 2004 ja toisessa 2005 vuosimallia ja hyvin toiminut. F-securella sain vain koneen sekaisin kun joku spy remover ohjelma oli poistanut securen backdoor jutskan vai mikä lienee olikaan? ja meni hermot sitten siinä samalla. Eli suomeksi en osannut käyttää securea, mutta norton toimii rähmä käpälälläkin hyvin.

Viimeksi muokattu: 08.01.2005
  10. veijob

veijob Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Alusta asti tottunut Nortoniin, olen kokoeillut muitakin mutta Nortoniin kun tottunut niin ei kehtaa vaihtaa.

Helppo käyttöisyys se varmaan on in noissakin jutuissa.

Työ koneessa on taas kylläkin F-Secure. Eipä noita kyllä paljon käytössä huomaa kumpaakaan.

11. JullePuh

JullePuh Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Ei varsinaisesti kuulu tähän, mutta ainakaan toi testi ei anna kovin ruusuista kuvaa Nortonin palomuurista http://www.firewallleaktester.com/tests.htm.
    Microbitissähän noi kaikki testatut ohjelmat oli noita monitoimipaketteja, joihin kuuluu niin virustutkat kuin palomuuritkin.
    Vaikkei F-secure ollutkaan mukana, niin luulen ettei sen palomuuri olisi pärjännyt yhtään paremmin.

12. extralow

extralow Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Vaikka mitä sanottais niin norton hidastaa minulla konetta huomattavasti enemmän f-secureen verrattuna.
    Siis virus/palomuuri.

13. erginool

erginool Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Nää nyt on aika mielipidehommia, itse en pidä f-securen softista ku ovat turhan persoja muistin perään ja niiden hallinta on jotenkin kovin "suppeaa"...

Jaa tämä sivu