Videotiedostojen kuvakkeet

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi mikkju9 11.05.2007.

1. mikkju9

mikkju9 Guest

Eli seuraavanlainen pieni itseäni ärsyttävä (muuten haitaton) ongelma pitäisi ratkoa. Eli minulla on monta sarjaa koneella, lähinnä animea, mutta jokaisessa kansiossa videotiedostot ovat ainakin kolmella eri kuvakkeella. Eli joissain on BSPlayerin kuvake, joissain Media Play Classicin-, joissain Winampin- jne. Näyttää erittäin rasittavalta kun kansiot eivät ole siistejä vaan kuvakkeita on vaikka minkälaisia ihan sekasin. Kaikki tiedostot siis aukenevat valitsemallani oletusohjelmalla mutta kuvakkeet vain ovat täysin sekaisin.

Kysynkin siis mistä ihmeestä saan asian kuntoon?

2.  
  3. Threat

Threat Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    No yksi ratkaisu ehkä olisi hankkia sellainen ohjelma, joka vaihtaa nuo ikonit haluamaasi. Iconpackageria olen käytellyt kun olen uudennäköisiä kuvakkeita halunnut. Maksullinen softa taitaa olla trialilla, enkä voi mennä takuuseen että auttaa ongelmaasi.

Sitten ainakin Vistapuolella ohjauspaneelissa on automattinen käynnistys -kuvake jonka alta voit asettaa oletusohjelmat jokaiselle mediatiedostolle.

4. mikkju9

mikkju9 Guest

Pitänee koittaa kyseistä kun töistä kotiin pääsen :) Tietääkö kukaan muu mitään toista keinoa? (siltä varalta ettei kyseinen toimi)

Jaa tämä sivu