Elikkäs minulla on puhelimena Nokia c7, ja olen huomannut että kaikki videot eivät toimi jotka olen siirtänyt USB-kaapelila puhelimeen. Mikähän olisi hyvä videoconvertteri millä voisin konvertoida videot niin että ne toimivat kännykässäni? Nokian sivuilta löysin tällaiset tiedot: codecs and formats H.264 (base profile, main profile, high profile), MPEG-4, VC-1, Sorenson Spark, Real video 10 Streaming: H.264, Flash Lite 4 (Flash 10 compatibility for video), On2 VP6, Sorenson S Sitten minulla on myös Sony Bravia tv mutta jostain syystä kaikki videot eivät toimi siinkään.... Olen koneelta siirtänyt normi tv-sarjan jaksoja jotka toimivat hyvin, mutta kaikki leffat eivät tunnu toimivan ja mietin että johtuukohan se siitä että videot ovat liian tarkkoja tv: seeni :S En löytänyt netistä tietoja että mitä videomuotoja tv:ni tukee
Yksi käyttökelpoinen ohjelma videomuunnokseen on SUPER. Sillä voit myös muuttaa resoluutiota, jos toimivuus on siitä kiinni.
Kiitos paljon! Sellainen kysymys että mistä mä nään jonkun videon tietoja että mikä sen resoluutio on ja mitä codecceja ynnä muuta siihen on käytetty ja FPS jne. Meinasin siis tutkia videon tietoja jotka jo toimivat kännykässäni ja verrata niihin. Jos sitte tuolla neuvomallasi ohjelmalla konvertoisin samanlaisen videon?
Jos käytät SUPERia, niin kaksoisklikkaamalla ohjelmaan tuodun videotiedoston nimeä saat näkyviin käytetyt koodekit, resoluution, bittivirran taajuuden yms. tiedot.