videoprojektori ongelma 3m mp8650

Viestiketju Televisiot -osiossa. Ketjun avasi mykisstys 08.09.2008.

Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.
  1. mykisstys

mykisstys Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    ongelma nro 1.

Kaverilta sain ilmatteeksi kyseisen vehkeen. tykki itse toimii moitteetta mutta kuvassa on häiriöö. kuvaan tulee pystysuunnassa olevia raitoja koko alalta jotka korostuu entisestään kun kuvaa tarkennetaa. liitäntöjä tuossa vaikka muille jakaa ja jokaista olen kokeillut ja sama ongelma jatkuu. kaverini sanoi että hänellä niitä ei ole ollut, tai ei ainakaan muista niitä olleen. tosin tykki on ollu käyttämättömänä noin reilu vuoden. oikeata kangasta mulla ei ole vaan ensikerran heijastin kuvan valkoiseen seinään. sittemmin rakensin sellaisesta valkoisesta kovasta kankaasta 2x1,5 metriä olevan heijastus kankaan. sama ongelma pysyy edelleen kuvassa. sittenmin laitoin mustan kankaan valkoisen taakse ja ongelma pysyy edelleen. elokuvaa katsellessa mustissa kohdissa raitoja ei näy.

ongelma nro 2

projektorissa on kaukosäädin joka toimii mutta en löydä mistään menu valikkoa josta saisi esim vaikka vikakoodia, lampun käyttöikää katsottua. lisäksi manuaali puuttu. Kaverini kertoi että kun alkaa projektorissa valovilkkumaan niin se kertoisi sitä että lampun käyttöikää olisi jäljellä noin 300-350 tuntia. mene ja tiedä sitten. en osaa sanoa pitääkö tuo paikkansa.

2.  
Viestiketjun tila:
Viestiketju on suljettu.

Jaa tämä sivu