Videon kuva tökkäilee välillä

Viestiketju Digivideo-ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Cpa 03.04.2011.

1. Cpa

Cpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    On ollut jo jonkin aikaa ongelmaa videoiden kanssa. Ongelmana on se, että videon kuva välillä tökkäisee ja sitten jatkuu ihan normaalisti pienen kuvan "pikakelauksen jälkeen". Ääni menee ihan normaalisti, mutta kuva... Codekit asennettu (CCCP) ja videosoittimet asennettu uudelleen useaan otteeseen. Mielestäni tämä ongelma on useassa eri videosoittimessa (kokeiltu Media Player Classic, mielestäni myös VLC:ssä).
    Kyse ei ole tietystä videoformaatista (esim. .avi) vaan kaikista mahdollisista (kokeiltu .mkv, .avi, .wmv jne.)

ps. Jos tämä sattui väärälle keskustelualueelle, siirtäkää toki. Olen aloittelija, kuten varmaan pystyt huomaamaan.

2.  
  3. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    itellä samaa ongelmaa joidenkin leffojen kanssa. Tökkiminen tulee siitä että esim leffaan liittää tekstit,joten olen itse kattonu ne leffat mitkä tökkii niin ilman tekstejä.

4. Cpa

Cpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Mulla nyt on semmosta, että joko teksteillä tai ilman.

5. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    minkälainen kokoonpano sulla on millä niitä pyörität.

6. Cpa

Cpa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Meinaakko koneen tehoi vai mitä? (ei oo btw mikään full-HD video, vaan ihan normaali DIVX) Ennen kyllä toimi ihan moitteettomasti, mut sit yhtäkkii vaa lakkas toimimast.

Viimeksi muokattu: 03.04.2011
  7. Joensuu

Joensuu Active member

Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    68
  8. leinmi

leinmi Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    aattelin vaan ettei ole semmonen kone ettei sen takia pyöris, koitas päivittää näyttiksen ajurit.

Jaa tämä sivu