Videon jakaminen 3:n osaan

Viestiketju DivX, XviD ja muut MPEG-4 -formaatit -osiossa. Ketjun avasi Tomba_76 04.03.2008.

1. Tomba_76

Tomba_76 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Elikkäs on yks video tiedosto ja pitäisi jakaa 3 osaan koska siinä samassa on 3 eri jaksoa eli hakusessa olisi softa jolla saa helposti pätkittyy xvid tiedoston 3 osaan ettei vaatisi uutta koodaamista:.

2.  
  3. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Virtualdubilla luulisi onnistua leikkelemään.

Esimerkkikuva

Tuossa kuvassa nuo mustat pikkunuolet oikealla ovat leikkelyä varten. Napsautat ensimmäistä siihen kohtaan mistä haluamasi kohta alkaa, ja sitä edeltävä palkki muuttuu siniseksi - nyt paina delete niin se katoaa. Sama pätee myös haluamasi kohdan jälkeen tapahtuvaan kohtaan. Ja pitää muistaa valita video valikosta DIRECT STREAM COPY, että vdub ei aloita uudelleenkoodaamista. Kun olet leikellyt jne. mene "File"-valikosta Save as AVI...

EDIT: Tee siis tuo kolmeen kertaan, ottaen aina yhden jakson kerrallaan siitä master pätkästä. Eipä tuo mitään uutta kerro, mutta kannattaa lukea kuitenkin.

Viimeksi muokattu: 04.03.2008
  4. Tomba_76

Tomba_76 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Paljo kiitoksia mutta eipä löydy tota videot valikosta tota "DIRECT STREAM COPY" tai etin väärästä paikkaa, mulla siis virtualdub uusin ei beta versio olisko ny 178versio... jos ton viel neuvoisit..

5. BlasterX

BlasterX Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    46
    Hmm... Koeta ladata vaikka tuo versio, joka on täsmälleen sama, mikä minulla tällä hetkellä.

Ja tuoltahan sen pitäisi siis löytyä:

6. Tomba_76

Tomba_76 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    No perkules, olihan se siel mis pitiki? eipä pistänyt heti silmään. sorry mun moka ja kiitos kovasti ja tämähän onnisti.

Jaa tämä sivu