Löysin uskomattoman hyvän (video)playerin: http://www.videolan.org Kokeilkaa ihmeessä ja antakaa kommentteja. On kaikenlisäksi open source softa ! Löytyy omat versiot esim. win. linux ja mac Annan täydet ***** tähteä ! .... Ok, huomasin että Videolan ei ole kaikille mikään täällä uus juttu.... Mutta tosi HYVÄ ja suosittelemisen arvoinen jokatapauksessa ! heh.
Ei tossa musta oo mitään mitä ei esim. mediaplayer classicissa olis vobsubin kanssa. Ja kuten joku jo sanoikin, helvetin raskas. Paras playeri on kanssa niin makua-asia kuin vain olla ja voi
Videolan on lähinnä Linux ohjelma, jossa se toimii paljon paremmin. Esim. aikaisemmat versiot ei käyttäneet ollenkaan DirectShowta(ainakaan tietääkseni), just julkaistu 0.70 näkyy sitä tukevan, joten voi toimia paremmin Windowsilla.
Jotain ½ vuotta olen tainnut käyttää tuota lähinnä keskeneräisteen latauksessa olevien pätkien katsomiseen kun siihen se soveltuu mainiosti. Aviprewiev ja BSplayer kun eivät minulla suostu toimimaan kunnolla.
Jotenkin oon kummastunut siitä että Media player classicia kehutaan hurjasti. Mielestäni ZoomPlayer on ylivoimaisesti monipuolisin ja muutenkin paras =).
Zoomplayer monipuolisin? MPC:ssä on ac3, mpeg1, mpeg2, mp3, subtitle etc. filtterit. Dvd:t, svcd:t ja vcd:t pyörii suoraan lataamalla yhden vähän yli megasen tiedoston. Eihän Zoomplayer huono ole, uusia versioita tulee tiheeseen tahtiin. Ominaisuuksia on tosiaankin valtavasti, mutta suurin osa liittyy käyttöliittymän yms sellasen turhan säätämiseen. Zoomplayer ei edes näytä tektityksiä suoraan, vaan siihen tarttee filtterin.
Videolanin PC-versiosta ei ole kokemuksia, mutta jos alla on MacOS X niin suosittelen Videolania lämpimästi. Aivan loistava playeri!! =)j