Mulla on Nvidian näytönohjain mallia6600GT. Olen yrittänyt saada videokuvaa kamerastani(Sony, analoginen)kiintolevylle mutta ei onnistu. Näytönohjaimen mukana tuli johto johon saan videokameran johdot (keltainen ja musta)kiinni. Ja tietenkin toisen pään laitoin näytönohjaimeen. (vähän samanlainen pää kuin S-video, mutta ei taida olla se). Olen yrittäny kaapata kuvaa windowson movie makerilla ja nerolla mutta ilmoittaa ettei tunnista/löydä laitetta. Mitäs nyt tehdään?
Sun pitää ensiksi selvittää, että ovatko nuo liitännät sun näytönohjaimessa in- vai out-liitäntöjä. Eipä sitä out:eista paljoa nauhoitella ^_^
No joo, niinpä tietysti. Onkohan yleensä noissa nvidian ohjaimissa sisään meno? Jos tuossa ei ole niin mitenkähän sitten toimitaan?
Itse olen ollut atin käyttäjä tässä jonkin aikaa, mutta viimeisessä nvidiassa taisi olla yksi rca sisääntulo ja s-video ulostuolo. Jos on niin johdot kiinni ja kamera käyntiin, pitäisi toimia lähes millä tahansa ohjelmalla, jossa saa videon lähteen valittua itse, esimerkiksi virtualdub.
Yleensä on pelkkä Video out, VIVO:lla varustetuissa korteissa on nykyään yleensä dongeli johon saa sekä ulostulon että sisääntulon yhtäaikaan kiinni.
Kiitos vinkeistä. Tilasin Pinnacle Studio ohjelman jonka mukana on PCI väylään tuleva kortti, johon saa myös analogisen videon kiinni