Videokuvaa kovolle

Viestiketju Vapaata keskustelua -osiossa. Ketjun avasi ysee 05.02.2006.

1. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Mulla on Nvidian näytönohjain mallia6600GT. Olen yrittänyt saada videokuvaa kamerastani(Sony, analoginen)kiintolevylle mutta ei onnistu. Näytönohjaimen mukana tuli johto johon saan videokameran johdot (keltainen ja musta)kiinni. Ja tietenkin toisen pään laitoin näytönohjaimeen. (vähän samanlainen pää kuin S-video, mutta ei taida olla se). Olen yrittäny kaapata kuvaa windowson movie makerilla ja nerolla mutta ilmoittaa ettei tunnista/löydä laitetta. Mitäs nyt tehdään:)?

2.  
  3. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Sun pitää ensiksi selvittää, että ovatko nuo liitännät sun näytönohjaimessa in- vai out-liitäntöjä. Eipä sitä out:eista paljoa nauhoitella ^_^

4. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    No joo, niinpä tietysti. Onkohan yleensä noissa nvidian ohjaimissa sisään meno? Jos tuossa ei ole niin mitenkähän sitten toimitaan?

5. arcanix

arcanix Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen ollut atin käyttäjä tässä jonkin aikaa, mutta viimeisessä nvidiassa taisi olla yksi rca sisääntulo ja s-video ulostuolo. Jos on niin johdot kiinni ja kamera käyntiin, pitäisi toimia lähes millä tahansa ohjelmalla, jossa saa videon lähteen valittua itse, esimerkiksi virtualdub.

6. Agent_007

Agent_007 Senior member

Kiitokset:
    124
    Pisteet:
    143
    Yleensä on pelkkä Video out, VIVO:lla varustetuissa korteissa on nykyään yleensä dongeli johon saa sekä ulostulon että sisääntulon yhtäaikaan kiinni.

7. ysee

ysee Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    10
    Kiitos vinkeistä. Tilasin Pinnacle Studio ohjelman jonka mukana on PCI väylään tuleva kortti, johon saa myös analogisen videon kiinni:)

Jaa tämä sivu