1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

videokameran akuista

Viestiketju Videokamera -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi bongari 03.02.2007.

  1. bongari

    bongari Guest

    käytän yleensä aika harvoin tuota videokameraani,joten kannattaako se akku ottaa siittä kamerasta pois vai mitä sille kannattaa tehdä että akun käyttö ikä olisi pidempi.ja olen lukenut siitä ohje kirjasta että jos et käytä kameraa pitkään aikaan niin pura akun lataus tai jotain sinne päin siinä lukee,mitä se niinkun tarkoittaa,kiitos neuvoista jo eteukäteen
     
  2.  
  3. bongari

    bongari Guest

    eikö kukaan osaa sanoa mitään tähän,siis tuohon minun edelliseen viestiini
     
  4. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itselläni on kameraan kaksi akkua, toinen on pääsääntöisesti kiinni kamerassa ja toinen lojuu kameralaukussa.
    Purkamaan ei kannata akkua ruveta, parempana se säilyy ladattuna. Sanoisin että anna olla paikallaan vaan.
     
  5. bongari

    bongari Guest

    siis tuo akkuhan tyhjenee itsestään,kun sitä ei käytä pitkään aikaan,kannattaisikohan sitä latailla välillä,vaikka ei sitä kameraa tarvisikkaan

     
  6. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Onhan se suotavaa silloin tällöin latailla, vaikka kerran kuukaudessa.
     
  7. Peto

    Peto Member

    Liittynyt:
    09.05.2005
    Viestejä:
    33
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Kysyisin tarvikeakuista sen verran, että onko niihin luottamista? Etsiskelin Canon MVX460:een BP-208 akkua ja esim. Gigantista löytyi vain tarvikeakkuja, jotka ovat tietysti alkuperäistä halvempia.

    Ainakin kännykän tarvikeakuista kuuluu silloin tällöin huonoa. Kannattaako suosiolla pulittaa aidosta akusta triplahinta vai luottaa tarvikeakkuihin?
     
  8. Ozzi

    Ozzi Regular member

    Liittynyt:
    11.06.2013
    Viestejä:
    553
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Itsellä on Canonin miniDV kameraan ja Nikoniin digijärkkäriin tarvikeakut Digitarvikkeesta. Ei mitään eroo huomannut. Tarvikeakkua ostaessa kannattaa huomioida paikka josta ostaa, esim Digitarviketta itse pidän hyvämaineisena.
     
  9. teme565

    teme565 Active member

    Liittynyt:
    10.05.2002
    Viestejä:
    3,306
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Itse olen kanssa digitarvikkeesta tilaillut tavaraa (akkuja, suotimia jne) ja hyvin on kaupat aina menneet.
     

Jaa tämä sivu