1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

video pyörimässä tv:ssä, ja työpöytä näkyy tavallisena tietokoneen monitorilla

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi PeteAce 05.08.2003.

  1. PeteAce

    PeteAce Guest

    Jostain oon kuullu, että tv-outin kanssa pystyisi tekemään silleen, että tavalliseen telkkariin (siis johon menee s-video näytönohjaimesta)saisi näkymään jonkun leffan, ja sitten tietokoneen monitorilta näkis samaan aikaan esim. työpöydän, tai pystyisi samanaikaisesti pelaamaan jotain peliä. Tällä hetkellä pystyn siis tsiigaamaan samanaikaisesti tietokoneen monitorilta ja tv:stä samat asiat. EDIT: sen verran vielä, että näytönohjaimena mulla PNY:n GF FX 5900 128mb.
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 05.08.2003
  2.  
  3. Fidelaar

    Fidelaar Regular member

    Liittynyt:
    29.07.2003
    Viestejä:
    817
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    tutustu näytönohjaimeesi ja valmistajan ohjeisiin... voit jakaa ns. työpöydän useemmalle näytölle,, yks näyttö telkkariin, mihin video ja toinen näyttö monitoriin... ja jos tehot riittää... maybe voit pelata samalla ku kattot leffaa
     
  4. PeteAce

    PeteAce Guest

    no, en itse ainakaan onnistunu. Voisiko joku antaa tarkempia ohjeita?
     
  5. Peltsu

    Peltsu Guest

    Paha tuohon on mitään neuvoa. Itsellä GFTi4200 ja itsellä ainakin kun pistän videon pyörimään se näkyy automaattisesti full screeninä telkussa. Sen jälkeen pienennän vain soitto-ohjelman koneella tehtäväpalkkiin ja kone voi olla muussakin käytössä vaikka video pyörii edelleen töllössä.
    Kuvan töllöön siirrän nvidian omalla softalla enkä ole tehnyt mitään erikoisia muutoksia asetuksiin.
     
  6. ruzina

    ruzina Member

    Liittynyt:
    23.01.2003
    Viestejä:
    22
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    hmm.. mitäs nvidian omaa softaa sitten käytät?
    Mulla ainakin kuva on joko monitorilla tai sitten töllössä. Esim. kun valitsee näyttimeksi telkun, niin monitori sammuu.
     
  7. Welmeri

    Welmeri Member

    Liittynyt:
    21.06.2003
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    klikkaa hiiren oikeaa näppäintä-->ominaisuudet-->asetukset-->valitset telkun-->rasti "laajenna työpöytä" jne-->käynistä esim.media playeri ja vie se telkun puolelle..
     
  8. Welmeri

    Welmeri Member

    Liittynyt:
    21.06.2003
    Viestejä:
    62
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    .
     
    Viimeksi muokattu: 30.08.2003
  9. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    mulla oli itellä just sama ongelma... Se ratkes sillä että ostin oikeen piuhan ja asetukset kuntoon ni kyllä se sit toimii... Nvidialla menee overlay- värien ohjaus valikkoon ja sieltä koko näytön peilausasetuksen alasveto valikosta valitsee lisänäyttö ni johan alkaa jytää...
     
  10. Pelssi

    Pelssi Guest

    Henry1979:llä oli joo sama probleema. Vinkkejä löytää hakemalla, esim.

    http://keskustelu.afterdawn.com/thread_view.cfm/45532

    Joo, väittävät tuolla nVidian sivuilla saman ajurin käyvän "melkein kaikkii" niitten yleisimpiin näyttiksiin. ELI jo olemassaolevilla ohjeilla selviit kyllä :)
     
    Moderaattorin viimeksi muokkaama: 10.09.2003

Jaa tämä sivu