En saa näkymään Travel channelin videoita. Näytöllä lukee vaan "Loading video" eikä mitään tapahdu vaikka odottaa kuinka kauan. Osaisko joku auttaa?
Onko mainoksia blokattu? Näkyy olevan sama kuin Ruutu-fi:ssä, eli jos mainospalvelimet on blokattu, ei videotkaan näy... T: Vesku Edittiä: Korjattu typoja...
Ei tuo Travel Channel näy minullakaan. Valotatko vähän tuota mainospalvelimen blokkausta, kun en tiedä, mistä on kyse.
Selaimessasi on joku add-on, joka blokkaa esim. Firefoxissa Adblock. Tai Spybot on "räplännyt" Hosts-tiedostoa, siten että mainospalvelimet blokkautuu, tunnistaa siitä, että on useita 127.0.0.1-alkuisia rivejä joissa on joku osoite perässä, esim: 127.0.0.1 adserver.adtech.de 127.0.0.1 irmworldwide.com 127.0.0.1 track.adform.net Em. tiedosto löytyy C:\WINDOWS\system32\drivers\etc -polusta XP ja vanhemmilla koneilla... Jokin muu syy.... T: Vesku
Eivät näköjään näy täälläkään kummallakaan selaimella (Firefox ja IE8), junnaa vaan kohdassa "Loading Video". Koneella ei ole mitään muuta tietoturvasoftaa, kuin Aviran ilmaisversio ja Vistan oma palomuuri, hosts-tiedostoon ei ole yksikään ohjelma (enkä minä) kajonnut. Taitaa siis olla tuon Travel Channelin päässä oleva pikku vika.
Yritin useampi kuukausi sitten, eikä silloinkaan onnistunut. Nyt yritin taas ja kokeilin firefoxia ja cromea, eikä käkynyt. Olen kahdella eri koneella yrittänyt.
Mulla kyllä näkyy. Käytössä: Windows XP Home FF 4.0 beta 9 Adblock Plus 1.3.3 (tilatut suodattimet: EasyList) Flash Player plugin 10.1.102.64 Avast Free Antivirus 5.1.889 Spybot 1.6.2 IE8:lla ei näkynyt. Jäi junnaamaan paikoilleen.