1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

Video näkyy tv:ssä mustana, mutta näytöllä ok

Viestiketju TV-out -ongelmat ja -keskustelu -osiossa. Ketjun avasi Motorola 10.08.2003.

  1. Motorola

    Motorola Member

    Liittynyt:
    10.08.2003
    Viestejä:
    1
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Minulla on Saphire Radeon 9600 PRO Atlantis 128mt näytönohjain. Ongelmani on seuraava:

    Jos yritän toistaa esim. videoita BSplayerillä, niin se näkyy pelkkänä mustana laatikkona tv ruudulla, mutta tietokoneen näytöllä normaalisti. Olen kyllä saannut homman toimimaan siten, että asetan TV:n ensisijaiseksi näytöksi ja tietokoneen näytön toissijaiseksi. Silloin kuva näkyy TV:ssä, mutta en pysty käyttämään tietokonetta. Haluaisinkin siis käyttää tietokonetta saman aikaisesti, kun leffa pyörii telkkarissa. Miten ongelman saa hoidettua??
     
  2.  
  3. Wire

    Wire Guest

    Pistä TV primary näytöksi niin johan alkaa näkymään.
     
  4. Tko

    Tko Member

    Liittynyt:
    18.10.2002
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Jos sinulla on properties valikossa overlay välilehti ja siellä clone mode options painike niin valitse sieltä theater mode ja full screen video.
     
  5. killutin

    killutin Member

    Liittynyt:
    09.02.2003
    Viestejä:
    3
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tai sitten vain haet uusimman tvtool nimisen ohjelman. Kokeile sillä mulla ainakin toimii
     
  6. Tko

    Tko Member

    Liittynyt:
    18.10.2002
    Viestejä:
    20
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Toimiiko sinulla tuo tvtool Radeonin kortilla? Eikös se toimi vain Nvidianin korteilla?
     
    Viimeksi muokattu: 22.08.2003
  7. Henry1979

    Henry1979 Regular member

    Liittynyt:
    02.08.2003
    Viestejä:
    942
    Kiitokset:
    4
    Pisteet:
    28
    onks sulla oikeet piuhat koneesta töllöön??? Mulla oli aluks väärät piuhat ja teki vaan mustan lootan töllöön, mut sit ku ostin s-video piuhan ni johan alko jytää... Älä ainakaan säädä mitään primary juttuja ne on ihan peestä. Oikee piuha vaan ja asetuksista videon peilauksen asetat lisänäytölle.
     
    Viimeksi muokattu: 10.09.2003
  8. torngark

    torngark Regular member

    Liittynyt:
    09.01.2002
    Viestejä:
    503
    Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pistä TV toiseksi näytöksi ja sitten ruksi kohtaan laajenna työpöytä tähän näyttöön ja sitten BSplayerin asetuksista video välilehdeltä muutat esisiaiseksi näytösi sen tv:n noin mulla on ja toimii 100% varmuudella ja jos haluut katsoa monitoorilla elokuvaa niin käytä siihen sitten vaikka mediaplayriä ettei tarvii aina bsplayerin asetuksia muuttaa.

    Näin homma hoidetaan ATIn korteilla!
     
    Viimeksi muokattu: 10.09.2003

Jaa tämä sivu