näyttiksen ajurien päivitys, pelin päivitys, emolevyn piirisarjan ajurien päivitys näin alkuun ku et kerro mitään muuta ku et "ei toimi"
En nyt muista ulkoa, mutta "eka demo" ilmeisesti videoklippi...? Rockstarin support-sivuilla mainitaan että Nimo codec pack saattaa aiheuttaa ongelmia, kokeilepa sen poistamista (jos on asennettuna). Toinen mitä neuvottiin (Geforce kortin omistajille) oli laittaa antialiasing nollaan näytönohjaimen asetuksista.
näyttis on radeon 9000.... Se vain heittää työpöydälle. Max payne aikoinaan teki samaa mutta kun päivitin sen, niin alko pelaan....
Hemmetinmoinen riesa. Mahtaako olla Radeonin ysitonniselle tyypillistä? Kone on Dellin P4, 384MB RAM, WinXP Pro, Radeon 9000 64MB DDR VIVO, äänikortti on Intelin emoon integroitu ADI1885. Ajurit ovat uusimmat, DirectX on ajan tasalla, olen kokeillut vanhemmillakin näyttisajureilla, kun kuulemma Catalystin uudemmat versiot eivät välttämättä hulaa. Nimo Packin poistin. Olen kokeillut eri asetuksilla (esim. 640x480x16), ei muutosta. Aina sama juttu: aloitan uuden pelin, tulee teksti jostain Bistrosta ja sitten se on siinä. Ei mitään videonpätkää, ei ääntä, ei virheilmoitusta, suoraan takas desktoppiin. Jokin tässä mättää... GTA3:ssa jos muutit asetuksia se renderoi tekstuurit uudelleen ennen pelaamista. VC ei ole kertaakaan renderoinut tekstuureja, ainakaan minulle siitä ilmoittaen. Onkohan tämä renderointi vain toteutettu hienovaraisemmin VC:ssa, vai onko jäänyt ohjelmalta tekemättä kokonaan? Harmittaa joka tapauksessa.
vokke, miten pelin päivitys tapahtuu esim. tuon Max Paynen kun mullakin heittää työpöydälle pelin alotuksessa.
Max Paynen päivitys: - hae patchi ftp://ftp.peliplaneetta.net/pelipaivitykset/3d-raiskinta-toiminta/maxpayne1-05patch.exe - asenna (tuplaklikkaa exeä)
se verran haluasin kertoa, että kun päivitin omani, siihen oli kolme päivitystä. Päivitin Max Paynen vanhimmasta uusimpaa päivitykseen ja ekan ja tokan jälkeen toimi, mutta uusin päivitys toi vian takaisin. Eli kannattaa koittaa joka välissä toiomiiko peli.... Saattaa olla että uusin ei ole paras niinkuin sain huomata...