VIA/S3G UniChrome IGP kellotusohjeita?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Cooleri 27.11.2005.

1. Cooleri

Cooleri Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Joo jos sais kellotusohjeita tuolle integroidulle näyttikselle jostain (suomenkielisiä mieluiten) Olisi ihan mukava. :)

2.  
  3. -WK-

-WK- Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Mulla on sellainen käsitys, että noita integroituja ei paljon kelloteltais, ja vaikka pystyiskin, niin tuossa on mun muistaakseni 1 pixel-pipe ja 1 vertex-unit eli uskoisin että ne pelit jotka nyt eivät toimi, eivät toimi kellotuksen jälkeenkään. Tiedä sitten tukeeko tuo T&L:ääkään? Tuo sun konees on varmaankin joku HP-pakettikone? Eikö siinä ollu mitään näytönohjainta mukana? Suositellisin siis että jos ei niin ostaisit vaikka jonkun halvan AGP 8X-näyttiksen kuin tuota virittelisit.

En ole itse tuota edes testannut (sama emolevy mulla). En edes tiennyt että tässä integroitu näyttis on kuin ennenkä siivousta tehdessäni ja koneen sisukset putsatessani huomasin tommoisenkin omistavani :)

Viimeksi muokattu: 27.11.2005
  4. Dell44

Dell44 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Jos haluat koneen toimimaan peleissä paremmin peleissä niin hanki mielummin uusi näytönohjain.Tuo muistikaan ei rittäisi kunnon pelaamiseen.Ja on varmaan melko työlästä kellottaa tuota korttia jos edes löytää ohjeita mistään.Päivitä kortin ajurit mielummin, tuosta uudet ajurit: http://www.viaarena.com/default.aspx?PageID=2

Jaa tämä sivu