Vertex piiput?

Viestiketju Näytönohjaimet - Apua, kokemuksia ja vinkkejä -osiossa. Ketjun avasi Wildemar 28.11.2005.

1. Wildemar

Wildemar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Moro ..itellä ASUS 6800 ja piiput 12/5..ei kestäny nostaa 16/6..mutta 12/6 kyl toimi moitteetta....eli onko yhdestä vertex piipusta käytännön hyötyä..vaiko kannattaako pitää normaali asetuksilla..? Kelloja sietää nostaa omalla ohjelmalla hyvin..eikä lämmötkään juuri nouse...

2.  
  3. kumipuu

kumipuu Guest

jos sulla toimii 12/5 ja 12/6 niin miksi et yksinkertaisesti testaa eroa 3-d mark 2005:llä ? käytännön hyötyä? mulla kävi niin että 12/5 tuotti paremman tuloksen kuin 12/6 mutta nuo ihan korttikohtaisia juttuja. mun kortti esim. pitäisi toimia ilman häiriöitä 16/6 mutta ei toimi. parhaat kellotus tulokset olen saanut kun en ole vienyt korttia äärirajoille.

4. Wildemar

Wildemar Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Koitin...eikä muuttunu oikeestaan mihinkään...
    Oon huomannu että noi 3DMark tulokset vaihtelee jostain syystä...vaikka samat asetukset, joten pidän niitä vaan suuntaa antavina..

5. kumipuu

kumipuu Guest

ne ovatkin vain suuntaa antavia on hyvin epätodennäköistä että koskaan saisit tismalleen samaa tulosta. mutta testin jälkeen kannattaa perehtyä testin tuloksiin. eli ei pelkkään lukemaan vaan analyysiin joka ilmoittaa kaiken tarpeellisen.

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 28.11.2005

Jaa tämä sivu