Olen tilannut tuolta kamoja,hyvin on homma toiminut, kannattaa tilaushetkellä katsoa,että tavaraa on saatavilla,muuten voi joutua odottelemaan saataviaan.
Jep ennakkomaksulla olen maksellut tilaukseni. Tossa tilihallinnassa näkee kaikki tiedot mitä on tilattu, sieltä pystyy myös perumaan kaupan. Sähköpostiin ja kännykkään tulee tilausvahvistukset. Tilihallinta --> Tilitapahtumat --> Vain rekisteröityneille asiakkaille. Pienenä lisäyksenä vielä noi suoratoimituksena tilatut CD & DVD romput Tallinasta ovat tulleet tosi nopeasti.
Täältä kanssa myönteiset arviot. On tullut ostettua paljon yhtä sun toista, välillä maksanut paikan päällä mutta usein maksanut jo ennakkoon, ei mitään ongelmia ko. paikan kanssa.
Kotiteatterin osat ja tietokonesälää olen aika paljon ostanut ja olen maksanut aina noudettaessa ja tyytyväinen olen ollut. Nythän sieltä saa myös tavaraa korottomalla osamaksulla, mikä on kai aika uraanuurtavaa Suomessa? Lisäpisteet myös Pirkkalan viihtyisälle myymälälle! Toimitusajat ovat aina pitäneet kutinsa ja myös hinta on päivitetty (alaspäin), jos on tapahtunut muutoksia tilaushetkestä ostamiseen.
Täältä myös erittäin myönteinen palaute verkkokauaplle. Lähes kaiken tietokoneisiin olen kyseisestä kaupasta ostanut ja mitään ongelmia ei ole ollut. Toimitukset vähintäänkin riittävän nopeit.
Luotettava vaihtoehto. Itse tilaan tarvittavat "gizmot" tuolta. Maksan aina tilaukseni etukäteen... paketti löytyy postista kolmen päivän sisällä maksun rekisteröitymisestä. Viallisten tuotteiden palauttamisessa/takuukorjauksissakaan ei ole ollut ongelmia.