Moikka Minulle sattui hassu tapaus tilailin viikko sitten perjantaina noin kello 1500 verkkokaupasta läppärin. Läppärin toimitusajaksi oli arvioitu heti. Tilasin sen noutoon Pirkkalaan. Ensimmäisen kerran kyselin koneen perään tiistaina ja sain ympäripyöreitä ja tyhjiä vastauksi kyllä pitäis tänään olla tai viimeistään huomenna. Tänään soiteltuani liikkeeseen sain taas ympäripyöreitä lässytyksiä ja kerrottiin että ensi viikon keskiviikkona. Yllensä tällaista palvelua saa vain Gigantissa. Tampereen ja Helsingin välinen tie on venynyt jostakin syystä niin pitkäksi että se ottaa aikaa 12 vuorokautta. Liikkeestä ei saa puhelimella kiinni ketään pomomiestä, joille valittaa surkeasta palvelusta vaan joutuu hoitamaan asioitaan teinipoikien ja märkäkorvien kanssa. Surkeinta on se että en voi enää perua tilaustani vaikka olisi ehtinyt hakemaan Helsingistä autolla jo moneen kertaan tahtomani läppärin. Siis sellaisita firmoista jotka sanovat saatavuus heti ja heillä tavara on myös aikuisten oikeasti hyllyssä. Kehotan äärimmäiseen varovaisuuteen Verkkokauppa.com:in kanssa. Miettikää tarkasti ennenkuin joudutte tämän laiseen toimittamattoman tuotteen loukkuun. Onko muilla vastaavia kokemuksia?? Onko Verkkokuppa.com menossa nurin??
Ei ymmärrä.. verkkokaupallahan juuri menee hyvin. Itsellä kaikki sujunut verkkokaupan kanssa aina hyvin. Huono tuuri, valitettavasti voi sattua minkä liikkeen kanssa vain.
Kyseistä on mielestäni näissä nettikaupoissa yhdellä sun toisella, vaikka kuinta saatavuus ilmoittetaan + että tavaraa on hyllyssä sitten kun saa asiasta tietävän kiinni, sivusto ollut päivittämättä, kiire, loma aika, jne. mielestäni pätee juuri nettikaupaan lähes kaikessa. Yleisesti jos asialla kiire kannatta soitaa ja varmistaa että tavaraa todella on heti saatavilla jos eivät vastaa, se on sitten heidän asiansa, sitten vai toiseen liikeeseen jos samanlaista tai vastaavaa löytyy, eihän asiakas tuo heille kuin rahaa ja päänvaivaa jos sattuu vaikka viallinen tuote, tähän tulokseen olen tullut.
Näimpä, tuo aloitusviestin "Onko verkkokuppa.com menossa nurin??", on ehkä yhden tuotteen takia vähän hätiköityä Kuten sanoin, sitä voi sattua missä vaan.
Jatketaan tätä narinalistaa. Kun kyseinen liike muutti Ruoholahdesta Jätkäsaareen,niin jostain syystä on toimitukset alkaneet hidastumaan. Ennen tuli tilaus nopeasti,jos tavaraa oli heti saatavana. Nyt saa odotella päivätolkulla tilauksen käsittelyä. Tein tilauksen 21.02.2012.Tilinhallinnassa edelleen tietdottaa käsittelyä. Laitoin kyselyn asiakaspalveluun josta ihme kyllä tuli vastaus,että tilaus käsitellään/ toimitetaan 3-5 työpäivää tilauksen saapumisesta. Eipä siltä vaikuta.Sähköpostiin tuli kyllä tilausvahvistus. Verkkokauppa.com kumartaa ja kiittää tilauksestanne. Onko muilla kyseisen puulaakin asiakkailla ollut viimeaikoina samoja ongelmia tilaustensa kanssa.
Kyllä on vähän tuo toimitusnopeus hidastunut. Siinä missä muut liikkeet lähettävät tuotteen päivässä, VK.comilla menee kaksi. Toisaalta ymmärtäähän sen, maan suurin verkkomyymälä, mutta luulisi että sen verran tuon kokoisella firmalla on työntekijöitä että tuotteiden lähetysaika pysyisi minimissään. Oli aiemmin tilattu yksi tuote, ei varastossa ja toimitusaika 5-8pv, ei kuulunut parin viikon jälkeen mitään, vaihdoin tuotteen varastossa olevaan ja 2pv päästä oli paketti matkassa.
Juuh. Koskee pieniä (muistikammat) ja suurempia toimituksia (monitorit). Eli 4-5 päivää on mennyt tuon uudistuksen jälkeen tilauksissa.
Joo, tilasin skannerin, tulostimen ja muutaman pienemmän jutun verkkokaupasta, kaikkia varastossa niin pelkkä käsittelyyn ottaminen kesti viikon, sitten päivä käsittelyssä ja postitus. Onhan tuo järjettömän hidasta.
hyvä ja luotettava kauppa se verkkokauppa on. tosin ovat ehkä haukanneet isomman palan kuin pystyvät nielemään, meinaan kun ovat laajentaneet liikaa tuotevalikoimaa. nykyisin siellä on lelut,pesukoneet,työkalut...ja vaikka mitä. parempi jos olisivat pysyneet tietokoneissa ja komponenteissa, tai ainakin varmistaneet henkilökunnan ja tilat että pystyvät käsittelemään tilaukset yhtä nopeasti kuin ennen. saas nähdä.täytyy seurata tilannetta. itsekin olen useammalla tuhannella sieltä tilannut, jatkoa harkitaan vielä. PS. ei se verkkokauppa mitään "horju", se vaan myy liikaa.
Käytiin tänään hakemassa appiukolle läppäri Oulun Verkkokaupasta. Eipä tarvinnut odotella, kun tiskiltä sai. Semmoinen Asuksen x-sarjan 700 euron perusläppäri 17.3" i5 2430/500gb/4gb/540. Ei tykki, muttei taaperokaan. Sitä tässä asentelen käyttövalmiiksi. Verkkokaupassa tulee tosiaan välillä sellainen olo, että niinköhän tässä olen tervetullut asiakas vai välttämätön paha, joka tulee sotkemaan myöjien surffailua.
Tilasin eilen AKG K404:set, katotaan kuinka kauan menee. Toimitusajaksi luvataan 7-12 päivää. Kyllä yleensä kaikki mitä olen tilannut on tullut luvatussa ajassa, Xonar DG:tä lukuun ottamatta, mutta ymmärtäähän tuon jos saldo on miinuksella reilusti yli 25kpl.
Tilannetietoja. Tilaukseni 21.02.2012 odottaa edelleen käsittelyä. Lähetin sähköpostilla pari kyselyä asiasta,mutta ei ole vastausta tullut kumpaankaan. Tarpeen vaatiessa saatte tiimimme kiinni numerosta 010 309 5555 tai sähköpostilla,jota seuraamme aktiivisesti,mutta emme valitettavasti ehdi vastaamaan siihen henkilökunnan vähyyden takia. Meillä on parempaakin tekemistä,kun kuunnella asiakkaitten valituksia ja v*******a Soitin asiakaspalveluun. Olette soittaneet VK,com asiakaspalveluun,kaikki asiakaspalvelijamme varmaankin se 1 kpl ja sekin määräaikainen harjoittelija on varattu,edellyttää että hän on yleenä töissä.Olette edelleen jonossa odottakaa,palvelemme teitä sitten joskus kun ehdimme,olettaen että olette vielä jonossa. No katsotaan nyt tämä show loppuun asti,meneekö vielä viikko vai 2.
ei paremmin enää voisi toimia. tein tilauksen aamulla ja iltapäivällä tilaus oli jo postitettu (siis oikeasti postissa näkyvissä seurantanumerolla). jos on vielä nopeutuu, niin postittavat jo ennen tilausta hyvä verkkokauppa. ------------ päivitys. tuote oli noudettavissa postista tilausta seuraavana päivänä klo.12.45 homma on taas alkanut sujumaan laajennusten jälkeisen takertelun jälkeen.
Näin se yleensä on itsellänikin toiminu, mutta muutama viime tilaus on kestänyt. En kuitenkaan vielä luovuta vaan jatkan verkkokaupasta tilaamista, eiköhän sieltä tavarat yleensä kuitenkin ajallaan tule.
Onkos kukaan viimeaikoina tilaillut tuolta mitään, tai käynyt paikanpäällä.Mikäs on tilanne ollut viimeaikoina. Onko tilatut tuotteet tulleet jotakuinkin ajallaan. Tuolla joitakin kokemuksia. http://www.puskaradio.net/index2.php?item_id=338
Jos työntekijöitä ärsyttää asiakkaat, on työhyvinvointi perseellään, joka viittaa taas puolestaan pomon ahneuteen/kyvyttömyyteen. Tollasessa megafrimassa taitaapi olla ahneus pelissä, jolloin hyvinvointi unohtuu ja asiakkaat ovat ensikädessä ne kärsijät. Tällöin pitäisi välttää kyseistä kauppaa ja pärjätä muiden valikoimalla, kunnes asiat paranee. itsellä ei ole koskaan ollut mitään ongelmaa VK.comin kanssa ja ostan sieltä nykyään lähes kaiken elektroniikan.
Sama tahti jatkuu verkkokauppa.comissa edelleen: Tytär tilasi heiltä HTC:n puhelimen, joka saapui eilen postissa. Puhelin otettiin paketista ja laitettiin simkortti sisälle, laturi kiinni ja käynnistys... 15 minuuttia odoteltiin, josko olis vähän hitaampi käynnistymään. Ei käynnistynyt. Valo paloi näytössä ja teksti HTS, ei pyytännyt pinkoodia eikä herjannut mitään. Soitin Verkkokauppa.comiin ja sanottiin, että laita sähköpostia reklamaatio-puolelle. Siellä on kuulemma kaveri, jolla on valta käyttää maalaisjärkeä! Kysyin, eikö muilla siellä ole. Ei kuulemma ole. No, laitoin sähköpostia ja sanoin, että haluan alaikäisen tyttäreni ostaman puhelimen palauttaa ja saada rahat takaisin. Ei kuulemma onnistu, menee huoltoon. Soitin kuluttajasuoja-asiamiehelle ja onnistuu, etäkauppaa koskevan lain mukaan omn 14 päivän palautusoikeus, oli tuote ehjä tai rikkinäinen. Laitoin tästä taas sähköpostia reklamaatio-puolen esimiehelle. Titteli on joku customer service manager. Sieltä sitten tuli kirosanoilla höystetty sähköposti takaisin, miten asiakkaat "kusettavat" heitä ja palauttavat itse rikkomiaan laitteita. Lisäksi sain ohjeet, miten asetetaan tehdasasetukset takaisin puhelimeen, joka ei etene käynnistystilasta. Yritimme tyttäreni kanssa palauttaa tehdasasetukset ja ohjeiden mukaan saimme sen tehty, mutta puhelin ei edelleen edennyt käynnistystilasta. Laitoin puhelimen asiakaspalautuksena menemään takaisin verkkokauppa.comiin ja tilinumeron mukana, mihin rahat voi palauttaa. Kuvasin myös tilanteen, etteä emme tehneet ulkoista väkivaltaa puhelimelle, kuten customer service manager väitti meidän tehneen. Mielenkiinnolla odotan, miten tämä vielä päättykään. Ymmärrän, että viallisia tuotteita pääsee asiakkaille asti, mutta sitä en ymmärrä, että kun ottaa yhteyttä reklamoidakseen asiallisesti, asiakaspalvelu on jopa esimiestasolla todella surkeaa, hyökkäävää ja syyllistävää. Hyvällä asiakaspalvelulla voisi tilanteen vielä pelastaa, mutta kyseisestä verkkokauppa.comista meidän perhe ei tilaa enää ikinä mitään. Ja sana kiertää takuuvarmasti.