Minulla on kolmen koneen lähiverkko. Yhteen koneeseen(W2K pro) tulee homepna netti yhteys jossa olen laittanut nettiyhteyden jakamisen kahteen muuhun koneeseen(xp pro), verkko on toteutettu switchillä käyttäen winukan omia työkaluja. Ongelma on seuraavan lainen nämä xp koneet eivät pääse kaikille sivuille(esim. www.imdb.com, iltalehti.fi, verkkokauppa.com, microsoft.com). W2K koneella taas ei ole mitään ongelmia mennä näille sivuille. Olisko jonkulla jonkinlaista ratkasua/vinkkiä tämmöseen? Ainiin palomuurina norton prof. 2003 oon koittanu disabloida ja poistaa koko palomuurin mutta minkäänlaista ratkaisua ole näillä tempuilla löytynyt....
Aika kaukaata haettu mutta onkos siellä internet exploderin asetuksissa mitään rajotuksia päällä? Esim parental controllia? Oleko kokeillut niin että laitat kaikki jaot päälle ja kaikki rajoitukset pois?
ei mitään virhettä exploderi lataa vaan ja lataa eikä valmista tuu oon kerran antanu piruuttani tunnin roikkua eikä mitään tapahtunu.....
Käys vilkaseen tuolta ettei olis liikaa tavaraa letkuissaHomepna-rajoitukset) ftp://ftp.homepna.fi/docs/laajakaista/homepna-toteutus.doc