Mo Mulla on alkanut cs:s lagaamaan, kun ventti on päällä. Peli tökkää usein silleen että jää esim että jää joitain nappeja pohjaan ja kohta toimii taas ja uudelleen ja uudelleen tuota. Ventin oon asentanu uudelleen tuloksetta. Ja olen kokeillut vaihtaa push to talk nappia.
Mimmonen kone sinulla on? Riittääkö nettiyhteytesi / koneen tehot noihin kahteen ohjelmaan samanaikaisesti päällä?
Ensinnäkin, Hepsy, voisit opetella käyttämään sitä muokkaa viestiä -namiskaa lähettämäsi viestin yläreunassa. Kun kerran mainitsit, että lagia alkaa tulemaan Ventin pingin noustessa (internet yhteytesi stressin alla) vika on siis yhteydessäsi tai siis sen hitaudessa. Mikään nappien vaihtelu / uudelleenasentelu ei tässä auta. Kun Ventrilo käyttää kaistaa roimasti ja viive kasvaa se heijastuu myös sorsan käyttäytymiseen eli pingi nousee myös kun yhteys on jatkuvan koetuksen alla. Asialla ei pahemmin voi tehdä mitään.
käytä teamspeakia, se ei rassaa nettiä niin paljon kuin ventrilo. Ainakin Ventin kanssa pelit lagaa usein, teamspeakki koneelle vaan ja servuille.
Onhan se myös mahdollista että se ei ole yksittäinen ongelma sulla Hepsy vaan se on se Ventti servu lageissa..