http://www.powerball.fi/powerball/ Mikäs tällainen vekotin todellisuudessa on? Jollain tarkempaa kokemusta/tietoa?
Näyttää kehitelmältä/alkuperäisversiolta yhdestä ihan hauskasta lelusta jota joskus uutenavuotena pyörittelin (muistikuvat hieman hämäriä, anteeksi Minun käpistelemässä lelussa oli ideana oikeassa rytmissä pyörittää palloa, jossa gyro pistää vastaan. Vastaan pistävä voima kasvoi jos/kun vauhtia onnistui kasvattamaan. Hankala kuvata sanoilla =) Tuossa pikaisesti katsottuna erona kiekkalaskuri. Ja taisi tuo kokeilemani olla hitaampikin. En muista "vedettiinkö" härveli käyntiin, vai pitikö se "houkutella"..
anatemus, samasta laitteesta oli varmasti kyse. En ole itse päässyt kokeilemaan, mutta kaverit ovat sanoneet että on ihan hauska. Ja kuulemma jotain rannelihaksia kasvattaa tuo pallonpyöritys.
Itse sain kyseisen lelun vaimolta joululahjaksi,pyörittelin pari viikkoo ny se on pölyttymässä hyllyssä. Narulla nykäisemällä alku liike annetaan.
Tuota ois kyllä kiva kokeilla, mutta ei viittis maksaa mitään 40€ lelusta jolla viikon leikkii ja nakkaa nurkkaan. Tuolla powerball sivuilla on video jossa joku häiskä veivaa siitä yli 15000 jengaa