Mistä johtuu ettei ohjeissa mainitut ohjelmat toimi xp:ssä.98SE:n kanssa ei ollut mitään ongelmia.mm.DVD2SVCD ohjelmassa movie ifo-toiminto ei toimi ja rippaus katkeaa virheilmoitukseen kun bbMPEG-ohjelma käynnistyy.missä vika xp:ssäkö?onko muita VCD:n teko-ohjelmia jolla tekstit saa kiinteinä?olen yrittänyt sekä DVD:tä että AVI-tiedostoja.
ei toi kyllä xp:stä johdu, on niitä tullut jokunen tehtyä...vois koittaa jotain toista versiota tosta ohjelmasta?
ImTOO DVD Ripper tolla pitäisi saada, tosin en ole itse ohjelmaa ikinä käyttänyt joten laadusta on paha mitään sanoa.
Ahaa...eli xp:llä pitäisi toimia.olen kokeillut montaa versiota mutta bbmpeg-ohjelma herjaa aina error reading input/output file ja homma loppuu siihen.pitää yrittää antamienne neuvojen mukaan...kiitos!
Siis jos homma pysähtyy multiplexaukseen niin eipä hätiä,TMPEGnc:llä onnistuu myös tuo multiplexaus. TMPEGnc auki,file valikosta MPEG Tools ja siitä simple multiplex,sitten vain valitset videon, audion ja kansion mihin tallentaa ja run.
TMPGEnc:llä tosiaan onnistui, mutta videotiedostoa ei oltu jaettu usealle cd:lle vaan tiedosto oli kooltaan n.1,5Gt...normaalisti DVD2SVCD ohjelma katkoo VCD:n usealle cd:lle.eli poltto ei onnistunut.pystyykö TMPGEnc kenties jakamaan myös tiedoston osiin. Kiitokset neuvoista.