kyllä meikäläistä taas koetellaan,hermo menee näiden dvd juttujen kanssa. mistä johtuu -> leffan backuppi onnistuu hyvin,poltto ok mut sit ku rupeen kattoo leffaa ni (huom!)"yleensä" n.20min jälkee leffa rupee pätkii ja katkeilee. käytän dvd decrypteriä ensin ja sen jälkeen poltan dvdclonella,ohjelmat pitäis olla uusimpia versioita?.ehdotuksia ? kiitos jo etukäteen!
tilasin saksasta samsunin pleomaxeja joihin oon poltellu noit leffojen backuppeja,oisko mahollist et levyissä vikaa ?
Koeta panostaa hieman noihin otsikoihin. "mitä NYT ?!?" ei kerro ongelmasta yhtään mitään. Kysymys- ja huutomerkkejä ei myöskään tarvitse olla yhtä enempää. Tuohon itse ongelmaasi veikkaisin syyksi huonoja levyaihioita.
Mielestäni ei kannata käyttää alhaisempaa polttonopeutta, koska DVD-levyt polttavat parempaa jälkeä levyssä olevan merkinnän mukaan esim. 4X tai 8X. CD - levyt palavat paremmin alhaisella polttonopeudella, mutta eivät DVD -levyt.Suosittelen sinun ongelmaasi seuraavaa. Asenna näytönohjaimen ajurit uudestaan ja käyttöjärjestelmä. Minulla oli sama ongelma, vaihdoin DVD-aseman, kokeilin erilaisia levyjä ym. Vika siis löytyi kun menin katsomaan "oma tietokone","ohjauspaneeli", "järjestelmä".Sieltä löytyi huutomerkki kohdasta video capture,elikkäs vika oli näytönohjaimen ajureissa.
Kyl maar ainakin kaikenlaiset virheet ovat vähäisempiä, kun samasta erästä polttaa levyn 4x eikä 8x. Ainakin näin omalla kokemuksella NEC:n 3500-asemalla (muistaakseni tuo on tuollainen).
Oletko päivittänyt aseman firmwaren? Älä polta noita levyjä ihan täyteen, vaan jätä esim. ~100 Mt tyhjää ulkoreunalle...toisaalta taas kun pätkiminen alkaa jo ~20 min kohdalla, niin taitaa olla kyseessä huono levyerä. Eli levyissä aika varmasti vika. Ai niin, se otsikko. Korjaan sen nyt paremmaksi, mutta vastaisuudessa asiallisempi otsikko, kiitos
pahoittelen käyttämääni tekstiä,oli vaan hermo niin pinnas ku melkein jokainen levy menee pilalle,mut pakko vielä yrittää.kiitoksia vastauksista!
Pari kyssäriä viestiketjuun liittyen: Miksi pitää käyttää dvddecrypteriä ennen shrinkkiä? Itse olen aina käyttänyt pelkkää shrinkkiä. Mikä on, ettei tuo firmiksen päivitys onnistu? Itsellä on LG:n GSA-4160B A302 firmiksellä. A304:kin löytyy muttei suostu asentumaan.
Yleisesti ottaen suurin osa pätkimisistä johtuu surkeista aihioista, tai polttavan ja aihioiden yhteensopimattomuudesta. Mielestäni kannattaisi panostaa niihin levyaihioihin, koska halvoillekin aihioille kerääntyy äkkiä hintaa, kun pinosta puolet on lasinalusia. Mediakoodin perusteella saa jo aika hyvän käsityksen levyjen laadusta, lukuunottamatta feikkejä tietysti. Ja onhan noilla polttavien valmistajillakin omat suosituksensa, vaikka tiedä sitten niiden luotettavuudesta.
no mulla toi polttava on HP:n kohtalaisen uusi asema että tuskin ihan päivitys riittää ongelman korjaantumiseen.täytyy panostaa levyihin sitten koska luulen että noi samsungin pleomaxit on huonoja ja vika on niissä.
Minulla oli useita kuukausia ongelmana varmuuskopioinnin poltossa, että leffat pätkivät jonkin verran. Sitten älysin ottaa Memtestin käyttöön ja syy selvisi , toinen muistikampa oli totaalisen paska! Nyt taas toimii poltto hienosti!