1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

varmuuskopio nykii

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi Posa 23.03.2004.

1. Posa

Posa Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Otin NHL 2004:stä "varmuuskopion, joka lataa jonkun aikaa aina kun tulee pelikatko. Ei siinä nyt niin hirveän kauaa mene, mutta ärsyttää kuitenkin=)
    Alkuperäisen kanssa ei mitään ongelmia.

Kone jolla poltin sen, on fujitsu-siemensin kannettava ja levy oli joku sonyn. Auttaako jos yrittää polttaa uudelleen, vai missä vika?

2.  
  3. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    voit kokeilla vaihtaa levymerkkiä tai säätää laserin voimakkuutta. laserin säädön jälkeen toimii halvatki levyt

4. lollo

lollo Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    ja kannattaa poltella kunnon softalla esim clonecd tai alcohol 120 % jossa voi valita subshanneldatan luvun

5. romero

romero Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Joskohan uuden kopion teko hieman hitaammalla polttonopeudella auttaisi?

6. rauta

rauta Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Hmm sama ongelma täällä, bulkpaqin levyllä. Muitten pelejen kanssa ei mitään ongelmaa samoilla levyillä mutta nhl 2004 nykii aina kun ei ole pelissä. Ajattelin ensin että pitää varmaan siirtyä johonkin kalliimpaan merkkiin, mutta jos kerran sinullakin on ongelmia juuri tämän nhl:n kanssa niin ehkä se johtuu jostain muusta... Poltin sen dvd decrypterillä, nopeus 1x, mutta alcoholkin löytyy. Mikä sen subchannel jutun sitten pitäisi olla että toimisi paremmin?

7. Aixaaja

Aixaaja Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    16
    Jos kovossa riittää tilaa niin image olisi ainakin varteenotettava ratkaisu...eheällä levyllä se toimii nopeammin kuin alkuperäinen.

8. prkl

prkl Guest

hehe, olin kokonaan unohtanut vanhan accounttini. Eli olen rauta, tai siis rauta on minä. Eli ongelma on juuri nhl2004:n kanssa se että pelitauoilla, videoissa ja millä vaan katkoilla se nykii, pysähtelee ja saattaa jopa lukkiutua. Jossain netissä neuvottiin että kannattaa vaihtaa dummy.pad tiedosto johonkin toiseen, mutta tämä johti vain 3:een mukinaluseen, vitutukseen ja siihen että kahdella kolmesta cd:stä pääsi siihen alun nhl logoon muttei muuta. Tein jopa joidenkin ohjeiden mukaan jossa neuvottiin vaihtamaan tiedostojen LBA-osoitteet mutta ei auttanut. Levyt oli siis bulkpaqin 4x, poltettu 1x tai 2x. Minkään muun pelin kanssa ei ole ollut vastaavia ongelmia, laitteet pitäisi näkyä allekirjoituksessa...

9. prkl

prkl Guest

10. mika

mika Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    116
    PS2 v3, messiah 2 pro-piiri...itte tein imagen DvdDecrypterillä pelistä ja poltto Verbatim dvd-r levylle samalla ohjelmalla tuosta imagesta (.iso), nopeus 2x. Hienosti pyörii :)

11. Peteju

Peteju Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Pleikkari 2:n lukupää on aika ranttu DVD-R levyjen lukuasioissa

seuraavat merkit
    olen testannut

Verbatim 100%
    TDK 90%
    Ritek 100%
    Maxell 78%
    Imation 20% älä käytä!!!
    Princo 0% ei helv..
    Bulk pack 5% no joo..
    Sony 80% positiivinen yllätys

12. prkl

prkl Guest

Joo olen huomannut että joillain medioilla ei tahdo toimia, mutta bulkpaqit on itsellä toiminut, kaikki pelit on toiminut paitsi nhl 2004. No oli miten oli, saksasta olen tilaamassa noita ritekkejä, verbatimit kun ovat aika sikahintaisia.
    EDIT:kirotusvire

Moderaattorin viimeksi muokkaama: 17.04.2004
  13. candle

candle Guest

hmm, minkäs hintasia nuo ritekit mahtavat olla saksassa?

14. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    saksasta saa kyllä tuota verbatiminkin aihiota puolet halvemmalla kuin suomesta. ritek taitaa olla euron kipale + kulut jotka nierlellä 20€ nollasta 30 kiloon

Jaa tämä sivu