Joo eli uus kone ois hankinnassa, aluks meenasin ostaa pakettikoneen mut sit löysin tän foorumin ja lueskelin vähä nii tajusin et koottu kone ois parempi+halvempi, kiitos siitä nyt oon näillä amatöörin taidoilla tehny itelleni tälläse paketin ja kaipaisin vähä varmistusta ennen kuin tilaan. eli budjetti noin 1000e ja kone ois tarkotettu video- ja kuvamuokkaukseen ja pelaamiseen Prosessori: Intel Core i5-2500K Processor (6M Cache, 3.30 GHz) Näytönohjain: CLUB 3D HD 6950 PCIE 2GB DDR5 EYEFINITY5 Emolevy: ASUS P8P67 LE B3 S1155 P67 DDR3 SATA6 USB3 FW ATX UUTUUS Muisti: TEAM GROUP 8GB (2x4GB) DDR3 1333 ELITE Kiintolevy: SAMSUNG F3 3.5" 1TB SATAII 32MB 7200rpm Kotelo: Fractal Define R3 Black Pearl ATX-kotelo, Musta UUTUUS Virtalähde: CHIEFTEC PSU 550W 14CM ATX12 80+ CAB.MAN tai sit CORSAIR PSU TX V2 650W 12CM ATX2.31 80+ (mut onko 650W liikaa?) Cooler: ARCTIC COOLING FREEZER 13 775/1156/1366/939/AM2+/AM3 Ja lapstoresta oon tilaamassa kasauksen kanssa nii suunnillee 1000euroo maksaa tällä hetkellä ja voisitte ehottaa mikä ois hyvä optinen asema (ehotuksii vois bluray:ta tukevista antaa ja sit iha pelkästää DVD:ta ja CD:ta tukevista ) ja jos tiiätte parempii tähän settiin sopivia komponenttejä nii ehotelkaa
Hyvä paketti. Laita virtalähteeksi joko tuo Corsair tai sitten Antec: http://www.lapstore.fi/product_info.php?cPath=1_21_250&products_id=41405 650W on yläkanttiin, mutta ei se mikään suuren suuri ongelma ole. DVD-asemaksi halvin, eli http://www.lapstore.fi/product_info.php?products_id=33992 BluRayta en itse ostaisi, mutta jos käyttöä on niin voihan sitäkin harkita. Jos meinaat kellottaa, niin ota tehokkaampi jäähy, Lapstoresta Scythen Mugen tai Ninja. Vakiokelloille Freezer on hyvä valinta.
kiitos Axu_ vinkeistä, vaihdan tuon Corsairin tuohon Antecin virtalähteeseen ja ajattelin kellottaa jossakin vaiheessa joten voisin vaihtaa ton coolerin toho SCYTHE Mugeniin (45e) vielä jos sais joltakin muilta varmistuksia settiin ja sit vielä kysymys et mitä tarvii et saa usb paikat ja kortti paikat koneeseen vai onko ne jo tuossa setissä?
Mitä usb- ja korttipaikkoja tarkoitat? Emon takana on usb-liittimiä ja kotelossa yleensä edessä 2-3 ja audioliittimet.
joo tuon mie halusinkin kuulla Axy_ ja Themu. Oon alottelija näissä hommissa nii iha vaan varmuuden vuoksi varmistin ja kai se tälläne setti lähtee tilaukseen jos kerran kellään ei ole mitään sitä vastaan joten kiitoksia Axu_ ja Themu