1. Tämä sivusto käyttää keksejä (cookie). Jatkamalla sivuston käyttämistä hyväksyt keksien käyttämisen. Lue lisää.

vanha ps2 ja vanha piiri ps1 pelit ei toimi!

Viestiketju PS2 -osiossa. Ketjun avasi makez123 11.10.2006.

1. makez123

makez123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    eli minulla on ps1 jossa modpiiri ostin tuon kaverilta (paksu malli)
    siinä toimii kaikki ps2 pelit mutta dvd elokuvat ja ps1 pelit ei toimi missä vika?

2.  
  3. unclerami

unclerami Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Tiedätkö mikä piiri on kyseessä?
    Omassa piirissäni (joka myös on vanha, en kyllä muista piirin nimeä enää :D) pitää minun painaa resettiä pohjassa vähän aikaan (siihen asti että kuvaan tulee se hieno alkuanimaatio) jotta poltetut pleikka pelit käynnistyy.

4. makez123

makez123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    mulla ei toimi aidot kaan !
    ja koska sitä piti painaa

5. download

download Active member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    66
    Kokeile tupla resettiä eli painat nopeasti resettiä 2 kertaa peräkkäin. Ja jos ei ekakerran onnistu niin kokeile pari kertaa.

Ajatuksena on että josko koneessa on messiah piiri.

EDIT:
    En ole varma pitikö tuplareset tehdä valmiustilasta vaiko jo päällä olevasta koneesta.

Viimeksi muokattu: 11.10.2006
  6. makez123

makez123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Juuh ei sekään aina vaan menee siihen valikkoon missä on muitikortti ja sit peli minkä se kyllä lukee ps2 peliks ja kun painan sitä ni ei mitää tulee valikkoo takas ja kiitos kaikille ja jos joku tietää viä jotai ni kertokaa ihmeessä!

7. makez123

makez123 Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    ja eikös sitä ole jotain näppäin yhdistelmiäkin (en itse tiedä yhtään mutta tuli mielee)

8. unclerami

unclerami Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Itse teen siis niin, että aluksi avaan koneen ja painan resettiä niin kauan pohjassa että kone menee lepotilaan (tulee punainen valo). Sen jälkeen painan resettiä niin kauan pohjassa että tulee se alkuanimaatio. Tässä moodissa käynnistyy varmuuskopiot pleikka 1 peleistä. Toisaalta mulla kyllä käynnistyy alkuperäset ilman mitään kikkoja, että sulla saattaa olla eri piiri. Mutta kannattaa kokeilla noita reset kikkoja tosiaan (painaa pohjassa tietyn aikaa lepotilasta, naputtaa kaksi kertaa jne.)

Jaa tämä sivu