Sain läksiäislahjaksi työpaikastani v.2002 "Norton internet Security"-ohjelman. Olin ostanut uuden mikron ja koneen mukana tuli "NORMAN"-suojaus ja jätin Norttonin päivittämättä. Aikaa on kulunut ja koneet vaihtuneet jne. Kysyisin: Onko tällä ohjelmapakitilla mitään käyttöä.
Mulla on käytössä Nortonin virustorjuntaohjelma, jonka olen saanut samantyyppisesti kuin ilm. sinäkin. Sain sen joskus 2002. Viimeksi kuukausi sitten asensin sen "uudelle" koneelleni ja kävin hakemassa päivitykset Nortonin (vai onko se Symantech vai mikä?) sivuilta (live up-date). Päivitystiedosto oli 9 megan paikkeilla. Mutta nyt taas toimii... Kaipa se on kiinni siitä onko firma, josta ohjelman olet saanut, maksanut lisenssimaksut ko. ohjelman käytöstä vai ovatko tätä nykyä vaihtaneet toisen firman tuotteeseen.
itselläni oli norton noin vuoden ei toiminut kunnolla oikein koskaan...ain löysi jotain 1-4viirusta muttei tehnyt niille mitään...ja muutenkin oli koko ajan jotain ongelmaa...lopulta vaihdoin elisan viirustorjuntaan ja on toimunut hyvin.
Olisiko tuo käsitettävä siten, että Nortton on tarkempi virheitten suhteen vai miten. Itse kokeilin LimeVire-ohjelmalla hakuja. Musiikin Nortton hyväksyi mutta kaikki haetut ohjelmat "Eristi" ja herjasi virheestä.