Hain juuri realOnen, ja kysynkin, miksi nykyään jokaisen multimedian-toistimen (siis esim. WMP, tää real tai quicktime player) pitää olla nykyään täynnä ominaisuuksia: on internet, on tiedoston jako, on televisio..on..on... Ennen ohjelma toisti "omam tiedostonsa" ja toimi hyvin. No onneksi näissä kaikissa ohjelmissa on myös hienoja "kustomointi" juttuja, joten ylimääräiset ominaisuudet voi heittää piiloon. Tietääkö muuten joku onko, yksinkertaista ohjelmaa, joka toistaisi kaikki tärkeimmät videoformaatit, ja olisi yksinkertainen ja helppo käyttää. WMP 6.4 on ihan jees. Mutta jos on ehdotuksii niin pistä tulee. Ilmaisia tietysti...
WMP v6.4 on erittäin kevyt ja yksinkertainen. hups.. lähti osoite pois, ettette vain siirry siihen paikkaan. mistä olisi löytynyt koodekki DVD toistoon, mikä on tarkoitettu WMP:lle. Itse en ole kokeillut sitä, joten en tiedä toimiiko se v6.4:ssa. Power DVD XP osaa toistaa todella monia formaatteja (Ei kylläkään ole ilmainen).. EDIT: Kokeilin enkä saanut toimimaan WMP v6.4:ssa. v8.0:ssa toimii. Onkohan mahdollista saada näkymään WMP v6.4:ssa .vob:ja, löytyisiköhän siihen koodekki jostain mikä toimisi (ehkä jostain softa DVD player:stä?). Ja tämä sen takia, että saisi näkymään ehkä hitaammassakin koneessa DVD:t (kannettava 233MHz, jossa vaihdettava asema. Olen hankkinut siihen DVD-aseman) ?? Vai pitäisiköhän harkita vähän tehokkaamman kannettavan ostoa?
Täytyy varmaan myydä vanha kannettava pois. Pelkästään polttavalla asemalla ja ostettava tehokkaampi kone. Niin voi katella työ/koulu reissuilla leffoja. Mihin käy tää DVD-soitin..
Kama: -WinDVD 4.0 -- asentaa MPEG-2 -kodeekit koneeseen -DVD Genie -- osaa lisätä WMP 6.4:een WinDVD:n pohjalta DVD-härpäkkeet -FFDShow -- DivX, XviD -DirectVobSub -- teksteille ..toistosoftana WMP 6.4. Varsin toimiva paketti, tuo WinDVD4 on tietty ongelmallinen, se kun maksaa.
Mulla on asennettu WinDVD 4:n ja DVD Genie, mutta tulee vain äänet, kuvaa ei näy WMP 6.4:ssa. Alkuperäinen DVD-leffa, The Fast And The Furious. Löytyy kyllä Power DVD XP:in. Ja vaikka mitä tarvitsis niin ne löytyis heti Kunhan tämän hitaan kannettavan saisi toistamaan SVCD:tä&DVD:tä.. EDIT: Resot ja värit on tietysti minimissä..
Kokeilin ja "tapoin" kaikki ylimääräiset processes:t. Hidasta oli. Hävitin kaikki muut ko. "juttuun" liittyvät softat ettei ne hidastaisi sitä, mutta huonolla tuloksella. Kait tuo mun "romu" kannettavan vois heittää vaikka järveen ja ostaa uuden EDIT: Poistin kaikki muut softat, mitkä saattaisi hidastaa sitä. Esim DVD player:it, explorer:n jne..