Eli onko näytönohjaimien valimistajen korteilla eroa? Eli onko esim. Asuksen kortit parempia kuin MSI (tai joku muu) vaikka on sama kortti.
Itse olen miettinyt ihan samaa.Tänään tilaukseen lähti sekä Asuksen että Club3D:n GF 8800GT-kortit.Otan sen jonka nopeammin saa huonon saatavuuden vuoksi..Kuitenkin minua epäilyttää Club3D merkkinä..
Ei niillä korteilla varsinaisesti ole eroja. Lähinnä takuuajan, tarvikkeiden sekä hinnan/saatavuuden kanssa.
Esim. mitä krääsää sielt yleensä tulee? Ja mitä merkkiä suosittelette, eli kannattaako halvinta ostaa?
Jep. Yleensä kuitenkin kaikki tarvittavat kamat tulee paketin mukana. Joissain voi olla mukana jopa hienoja uusia pelejä. Itse nyt olen aina halvinta ostanut, enkä vielä ole joutunut katumaan. Asus on aika hyvä merkki, sillä niissä on yleensä 3 vuoden takuu, mutta Club 3D on myös luotettava valmistaja.
Tuohon voisi kai sanoa, että sitä saa mitä tilaa. Tai jos pakettikoneen ostoa tarkoitit, niin ne laittaa jonkun yleisimmistä näyttisvalmistajista. Eli ei pitäisi tulla mitään krääsää.