Mitä mieltä olette tällaisesta konepaketista h. 999 € 17" CRT-näytöllä. Kaveri haluaa ostaa, ei ole mikään himo-pelaaja. http://h10010.www1.hp.com/wwpc/fi/f...1279291-1279291-1279291-7161823-11813653.html Mitkä ovat pahimmat puutteet, mitkät parhaimmat ominaisuudet. Virtalähde on pieni 250W.
Säästäiskö, itse yritin katsella osien hintoja ja ynnätä, näyttäis menevän yli 1000€. Kuinkas muuten, huomasin kun lueskelin tietoja tuollaisesta paketista että mukana ei ole mitään XP:n käyttöjärjestelmä levyä. Jos tulee ongelma että tarvis levy esim. formatoida kuinka käyttiksen saa palautettua, ilmeisesti 160GB kovo on ositettu ja käyttiksen varmuus kopio on jossain eri osiossa, miten tällainen homma toimii.
Kyllä tuossa aina muutaman saturaisen säästää jos itse kasaa. Kovolla on yksi osio, ~5Gb jossa on varmuuskopio käyttiksestä ja esiasennetuista ohjelmista. Jos joskus joku menee todella pieleen pystyyn buutin yhteydessä valitsemaan "restore computer" jolloin se formatoi ja palauttaa kaiken siihen pisteeseen, mitä se oli kaupasta kotiin kannettaesssa. Miinuksena vain se kovalevytila mikä kuluu tähän hommaan, ainaki itellä jokane bittikin on tarpeellinen
Ihan hyvä paketti. Itelläni on hieman kevyempi eli noin vuosi sitten ostettu vastaava ja tuntuu toimivan hyvin. Pelaaminen ja kaikki muu onistuu hyvin.Itse ei kannata kasata jos ei tiedä mitä tekee ja liikkeissä kasattu ei ole yhtään sen halvempi. Käyttöjärjestelmästä pitää/kannattaa tehdä palautus romppu heti kun koneen saatulille. Xp:llä se onnistuu kivuttomasti.Sen osioidun levytilan saa otettua sitten käyttöön jos on tarvis.Ja XP luo palautuspisteitä johon järjestelmän saa palautettua ilman, että tarvitsee käyttää mitään käyttis varmuuskopiota tietty jos liikaa värkkää konetta niin voihan olla ettei pelkkä palautuspisteen käyttö riitä.Mutta eikun vaan kaupoille ja kone tulille ja yhteyttä kuinka homma pelaa.
Kyllä tuolla Geforce FX 5500:lla pystyy ihan hyvin pelaamaan. Itsellä vasta vuosi sitten alkoi uusimmat pelit tökkiä Geforce 2:lla niin että piti päivittää. Välttämättä kaikki hienot heijastus-efektit ei pääse oikeuksiinsa huonommalla kortilla/piirillä, mutta usein peleissä onkin tärkeämpää se sisältö.
Kuinka tuo varmuuskopio palautusosiosta käytännössä tehdään DVD-levylle. Ja jos kovo menee rikki ja hommaa uuden kovon niin miten toi asennus sitten DVD:ltä sujuu, ei ole kokemusta noista varmuuskopioista.
Siinä on ihan oma ohjelmansa sille dvd:n luonnille ja mulla ainakin muistuttelee vieläkin ahkerasti, että "haluatko luoda levykkeen..." Että se vissiin kysyy sitä ihan alkuaikoina, jos ei niin se kyllä löytyy sielt ohjelmien seasta.
Piirisarja VIA KM400a -piirisarja Näyttösovittimen muisti 256 Mt näyttömuistia eli liian "vanha" piirisarja ja aivan turhaa muistia näytönohjaimessa. Kyllä tolla pärjää.