Valmiiksi kasattua pelikonetta hommaamassa

Viestiketju Uutta tietokonetta ostamassa -osiossa. Ketjun avasi Essexe 14.06.2012.

1. Essexe

Essexe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    Olen siis hommaamassa valmiiksi kasattua pelikonetta, kun itse en tiedä yhtikäs mitään ylipäätään koneen ostista/kasaamisesta jne, eikä kavereistakaan ole paljoa avuksi.
    Budjetti olisi n.900-1200e, mahdollisimman halvalla tietenkin. Ennestään ei ole oikeastaan mitään paitsi hiiri ja näppäimistö joten budjettiin kuuluisi osien lisäksi käyttöjärjestelmä ja näyttö.

2.  
  3. antsuk

antsuk Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Systemastoresta:

4. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    antsukin setti on hyvä. Ehkä pari kymppiä saa jostain nipistettyä, jos välttämättä haluaa mutta ei mielestäni kannata. AMD-setti lähtee tietty suunnilleen satasen halvemmalla, mutta se näkyy myös tehoissa jonkun verran.

5. jjabi

jjabi Regular member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    26
    Et kertonut mitä koneella teet? Eli jos et pelaile mitään raskasta niin näyttiksestä sais noin 60-70e pois? SSD:kin voisi olla harkinnan arvoinen :)

6. Essexe

Essexe Member

Kiitokset:
    0
    Pisteet:
    11
    tarkoituksena olisi päästä pelaamaan esim. skyrimiä, bf3, diablo3 ja wowia 25man raideja suhtkoht hyvillä graffoilla ja ilman lagia.

antsukin setti näyttää näin aloittelian silmissä ihan hyvältä :) eli jos pistäisin ton setin tonne systemastoreen he kokoavat sen ja lähettävät valmiina kotiin siten että ei tarvitsisi kuin ohjelmat itse asentaa?

7. Axu_

Axu_ Moderator Ylläpitäjä

Kiitokset:
    239
    Pisteet:
    143
    Joo, asennat Windowsin, ajurit ja ohjelmat.

Jaa tämä sivu