Mulla on tällä hetkellä koneessa Asus nvidian 8600gts piirisarjalla ja kysynkin nyt että onko mitään järkee vaihtaa 8800GT näytönohjaimeen ja mistä tuollaisen saisi mahdollisimman halvalla ? vai onko muita ehdotuksia ?
Paljonkin järkeä, kunhan muu kone pysyy näyttiksen perässä. Kerro prossu niin voi sanoa onko järkevä ostos.
AMD Athlon 64 X2 6000+ on prossu miettisin tässä muuten että olisko http://www.tietoasema.fi/eshop/?sid...0802&vid=&pcode=EN9800GT-HB/HTDI/512M/A&whid= varteen otettava vaihtoehto vai onko paljonki teho eroja ?
Seelvä, ati paljonkin tehokkaampi ? Mutta ei ole kuitenkaa prossusta kiinni että sitä tarttis kellotella ?
Kyllä tuolla prossulla pelaa. Ja tosiaankin tuo atin hd4850 on hinta/teho suhteeltaan paras tällä hetkellä.
Yksi kysymys vielä ku poweri on surkeen kokone 420w niin riittääkö noiden kanssa vai täytyykö ostaa uus ? koittanu laskureilla mutta ku ei niihin tunnu luottoa olevan ku näyttää että mun kokoonpanoni vie 40wattia yli sen verra kun on ees powerin koko
Muistaakseni se on LC power. Ajattelin siirtää tämän vanhan näytönohjaimen (8600GTS) tuohon toiseen koneeseen niin miten hyvin luulette sen toimivan kun prossuna siinä on jokin yksi ytiminen amd 3500+ tällä hetkellä siinä on paikassa atin x300/X550/X1050 series ohjain ja muuten mitenkäs tuon 4850 ohjaimen lämmöt, kuulemma on melko lämpenevää sorttia ja mitenkäs muuten onko tolla ohjaimella ollut mitään sopivuus ongelmia tarkoitan oikein siis fyysisiä ettei olisi mahtunut kunnolla koneen sisälle vai oliko kyseessä eri ohjain ??? Muuta kysyttävää ei tässä vaiheessa tulekkaan sitten mieleen
Kyllä ainakin mun koppaan sopii ihan hyvin, vaikka onkin 4870 käytössä. Ja kortti ei tietääkseni lämpene paljoa jos tuulari profiilia säätää. Ja eikös tuo kortti mene siihen toiseenkin koneeseen jos poweri riittää ja emossa on sopiva paikka sille.